Dom, 03 Nov 2019, 17:53
Asunto: Re: Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Resumo da fin de semana do 26 e 27 de outubro de 2019
Kilómetros, asfalto, monte, pódiums…CARMA
VII Carreira solidaria pola Esclerose Múltiple (Vigo)
Gran carreira e gran participación das nosas nécoras, con catro podiums:
Lisi, 2ª absoluta feminina na proba de 5 kms.
Lybri, 1º en Veteranos B e 4º absoluto nos 10 kms.
Titus, 3º en Veteranos B nos 10 kms.
Moussambani, 31º en Veteranos A nos 10 kms.
Pero mellor ler o que nos contan algúns dos nosos protagonistas.
"Y con esta excelente prueba se cierra el tríptico de las carreras solidarias de Vigo (Carreira do Corazón, Carrera Vigo contra el Cáncer), y es que la organización de AVEMPO sigue siendo impecable año tras año, y van ya por la 7ª edición.
En cuanto a la carrera, al ver la participación de la prueba de los 10k me di cuenta que las primeras 4 plazas iban a estar imposibles, y que mi sitio estaría entre el 5 y 10 puesto, ya que todos estábamos en un nivel parejo. Y el desarrollo de la carrera fue tal cual, a partir del km 3,5 formamos un grupo con Isma Táboas, Alex Otero y José M. Carrera y entre los 4 aún nos dio para alcanzar a otros dos corredores. Fuimos juntos hasta que faltando 600 metros tiré a lo que daba para luchar la 7ª plaza y finalmente pude conseguir llegar ahí.
Los parciales fueron 18’06” y 18’12 respectivamente.
Tiempo, total: 36’31” (ritmo 3’37”)"
Moussambani
"Súper contenta de haber quedado 2ª de mujeres absoluta en la Carrera por la esclerosis múltiple en Vigo (5kms).
Mejorando casi 2 minutos mi marca, tiempo realizado 24 minutos.
No recuerdo en qué kilómetro fue que me pilló Óscar y a partir de ahí ya todo el tiempo con él, hasta que me dice: “vamos a 4’30”.
Casi me da un yuyu y medio bajé el ritmo, porque me parecía increíble. Y aún tuve fuerzas para hacer mi último sprint, adelantando a la que hubiese sido 2ª absoluta, así que muy motivada.
Varias veces miré la clasificación diciendo ¿yo 2ª? y preguntarle a Óscar: ¿que me dijiste a 4’30? porque yo hasta me bloqueé. Por supuesto, le di las gracias.
Y como siempre, felicitar al resto de compañeros de mi club."
Lisi
"Desde q empecé con esto del running, una cosa tenía clara, intentar correr y ayudar con carreras solidarias.
En el año 2014 corría mi primera carrera (5k) por la esclerosis mulltiple y coincidiendo con mi primer pódium (primero por categoría).
Hoy en el 10k y recuperando sensaciones (3º categoria +45), con la misma ilusión que aquel día. Pero sin duda me quedo con tod@s l@s compañer@s y amig@s que he hecho en esto del running. Gracias a tod@s por compartir estos momentos conmigo.
19º general
3º categoria
38:32 seguimos sumando
Por cierto, contento con mi amigo Javier Diz Alonso que después de un tiempo, empieza a estar con muy buenas sensaciones, felicidades amigo."
Titus
Trail das Nozes
"Saímos cedo dende Vigo, con tempo para recoller dorsais e tomar un café antes da saída.
A meteoroloxía acompañaba, co ceo nublado, sen choiva e unha temperatura agradable. Non tiña información do perfil da proba pero, polo desnivel positivo da mesma, supoñía que se podía correr ben. Así as cousas, saio a bo ritmo, aproveitando que o terreo era favorable. As zonas polas que pasamos non tiñan dificultade técnica, salvo algún paso complicado que outro, sobre todo polo terreo esbaradizo, pero, en líneas xerais, a carreira foi divertida, con algunha zona de muíños, un paso por un túnel e por unha tubería (aquí as miñas costas se queixaron un pouco), e un tramo por un regato, con auga ata os xeonllos por momentos.
O problema foi que, pola excesiva velocidade, non comín o suficiente no único avituallamento sólido do día, e a derradeira parte da proba se me fixo moi dura. Rematei moi crispado muscularmente e co corazón a mil por hora, a pesares de facer andando a parte final da proba.
Aquí, o espíritu Carma non me deixou atrás, e agradecido quedei con Ramiro, Alfonso e Jorge, que agardaron por min, puidendo ter chegado a meta moito antes do que o fixeron. Bo adestramento, con leccións ¿aprendidas? de cara ó futuro, e xa pensando na próxima carreira na que nos habemos de xuntar: Amigos da Montanha."
Kmpon666
Urban Trail Night Eurocidades 2019
"Después de varios meses sin participar en ninguna carrea volvimos a sufrir durante 14 kms, 1h35’
Cuánto cuesta empezar de nuevo.
Bonita carrera, aunque sobra lo de Trail. Poco dura para esa definición.
Pero bonita, animada y divertida."
Mclego