Sansilvestresantiago escribió: | ||
Ola olivier_marceau, Na edición pasada había case 2.200 inscritos, dos cales1.846 eran da categoría absoluta, (https://www.carreirasgalegas.com/carreira/san-silvestre-compostelana-18/0d68ba09-2ede-6029-2ab3-39ea73d37fd7?fbclid=IwAR05B6dmfmZyW3hCa6QkVz-5tNCFLq6A7SWcqWc_YJWEHVJyLF_mPGZaixc) e a proba discorreu sin ningún tipo de problema. A san Silvestre é unha proba festiva, onde a gran maioría vai a divertirse e non a competir, e para os que queren facer tempo, existe un caixón competitivo, polo que sairán diante sin que ninguén lles poida frear. Cada quen é libre de participar ou non, pero de ahí a que se ataque á organización... si fora perigoso, dende logo non se faría así. Unha aperta! |
derek escribió: |
OLIVIER_MARCEAU, está claro que esto non é a San Silvestre Vallecana, pero calificar unha proba de trapallada con todo o despliegue de medios, policía, protección civil, empresas e técnicos e facer ademais ese comentario dos € tampouco me parece moi acertado pola túa parte e en certo modo irrespetuoso, xa que o Concello de Santiago cubre gran parte dos gastos da proba que é deficitaria nese senso clarísimamente por se o queres saber. Eu corrín esta proba moitas veces e nunca tiven problema porque en canto saes da Praza do Obradoiro tes unha rúa de máis de 10 metros de ancho e un espazo de case un kilómetro no que podes adiantar sen problema. Os tempos de corte non me parecen esaxerados para nada, pero ese día podes falar cos xuices e explicarlle a situación para que che deixen sair diante. Ogallá todo saia ben porque Santiago mererece unha San Silvestre así e de seguro que se seguirá mellorando nas vindeiras edicións. Sobre o comentario do dorsal, non ten ningún sentido e vai en contra do reglamento da `proba correr co dorsal do CorreSan. Esta é outra proba totalmente diferente. Saúdos e a correr que é o que nos gusta. |
Sansilvestresantiago escribió: |
INFORMACIÓN IMPORTANTE Debido o un erro de impresión nos dorsais, o número de caixón que se asigna dos mesmos e incorrecto. DORSAL BRANCO CORRESPONDELLE O CAIXÓN 2 DORSAL VERDE CORRESPONDELLE O CAIXÓN 1 Por favor, respectade os caixóns de saída para evitar incidencias. MOITAS GRAZAS A TODXS‼️ |
Jorjum escribió: |
Por algunha razón aparezco DNS na clasificación final. Que me da igual pero ten que ser un erro porque eu acabei a carreira. |