Lun, 30 Mar 2020, 19:11
Asunto: Re: APLAZAMIENTO OU CANCELACIÓN DE PROBAS
Na miña opinión, cancelaría, ou analizar moi ben onde situala, explicome, hai trails no sur de Galicia que non lle quitan xente a un trail do norte, de feito, o pasado día 22 había tres programados en Galicia, xunto con un 15k nocturno o 21, Oia Celanova Ourense e o de Sada se non me equivoco, os tres do sur si que podía quitarse corredores pero Sada, poucos arrastraria do sur e viceversa. Con esto quero decir que se é un trail pequeno, ben situado no calendario pode tirar adiante, pero sempre sera con moito coidado da fecha, pero eu cancelaria, e asi non pisas nada. A cuestion é cando o goberno dara carta branca as aglomeraciona de xente, eu opino que maio imposible... e friamente, xuño... salvo que falemos de infeccions 0 ou minimas.... e todo esto é vaticinar.
Pola preparación, sempre dependendo do que se poida facer na casa, pois un mes non é tan problematico, a modo de referencia, no Circuito do Trail do Castelo, hai un podium que unha semana antes saia do hospital, despois de quince dias ingresado e non por unha broma de enfermedad, osea non solo parou en seco se non que o lastrou. Cada casa tamen é unha historia, si o paron foi a cero, sofa e bolleria industrial... pero xogamos tamen coa baza de que o corpo logo recupera, o dificil é xogar coa cabeza, que nos lastra mais que o corpo.
É a miña opinion, variable segun todos debatamos jajaj