Sáb, 04 Abr 2020, 7:18
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid
O virus seguirá ahí en maio, xuño, etc. As medidas de desconfimenamento serán paulatinas, e me atrevo a decir que por zonas. Pronto, esta quincena, final de mes van deixar sair con un neno, deporte, algun sector laboral, pero o traballo non depende de eles, depende do cidadán. Tampouco eu opino que nas cidades fagan o que lle sae das narices, por cada 100.000 habitantes, non creo que dez mil estean fora saltandose a norma, solo que ainda que sea 100, nos fixamos moito mais que nos outros 99.900 que cumplen a norma. España necesita un proceso de educacion, se maña abriran a veda... as terrazas en quince dias, discotecas estarían na mesma. Pero sendo realistas, cando realmente en todo abril os falecidos chegaran algún día a ser inferior a 100? Os contaxios inferiores a 100? Eu creo que ahí é onde esta o noso baremo. Están coa tontería, “el contagio ha caído al 7%”, señores, ese porcentaxe son 8.000 mais contaxiados.... sinto, que me enrollo.
Deberían permitir sair unha hora, X tempo, pero de ser unha sociedade que estea preparada para elo, respetar a norma, a pregunta xa non é cando, e de si o pais sera capaz de respetalo. Se non, en quince dias estamos na misma, y Estado de Alarma al canto, en Outubro vira a segunda oleada, e zas outra vez.
O tema é complicado, pero cada vez o ser humano asume que esto vai para largo, acordadevos cando nos dixeron “quince dias”.... xa vamos camiño do mes...
Como sempre digo, esta é a miña opinión , que seguro que variarei, observando a dos demais, para eso é un foro. Un saudo!!!