Baralloco escribió: |
Si estás federado, desde el lunes 18 ya puedes ir o entrar en otro municipio de la provincia. Según la orden publicada en el BOE de ayer sábado. |
jamardios escribió: |
Estou federado xa que corro cun clube local, pero considérome tan amateur que non me decatara diso Polo tanto, podo correr polo meu circuito habitual, ainda que non teño carné do clube, nin mais medio de acreditar que son federado, que o feito de pagar a tasa anual do equipo |
jamardios escribió: |
Boas!!! Lendo o que comentades aquí decateime de que estou incurrindo en faltas. Explícome: vivo en Vigo, pola zona da rúa Aragón, e unha das miñas rutas ó saír a correr dende casa, era ir cara Chapela pola estrada de arriba e voltar pola de abaixo. É unha zona pouco transitada por peóns e así evito as beirarrúas mais ateigadas de xente do casco urbano. Na fase 0, daba a volta ó chegar ó rótulo de "Chapela", pero cando pasamos a fase 1, e ver que xa se autorizaban os desprazamentos dentro da provincia, din por feito que tamén se aplicaba ós entrenos. Despois de lervos, voltarei a dala volta ó chegar a Chapela... |
ghose escribió: |
Pola falta de osíxeno vai ser como "adestrar en altura" |
ZANCADILLA escribió: |
Os está costando tanto como a mi volver a coger ritmo. Lo más que hice hasta ahora fueron 12 Km. y empiezo a tener sensaciones, pero la primera semana lo pasé realmente mal y eso que había hecho mucha bici y entrenos en casa. |