Lun, 08 Feb 2021, 20:53
Asunto: Re: CARREIRA VIRTUAL DE DE RÁBADE (24.01 - 28.02)
Pois sí, agradecer a organización da Carreira de Rábade que nos dén estas pequenas alegrías no medio desta pandemia.
Eu xa fixen a miña carreira este sábado a mañán, e o percorrido foi con algo máis de desnivel que si correse por Rábade, pero é o que teño por aqui. Entre iso e a falta de entrenos pola pouca motivación, o ritmo foi de 5:00'/km, para rematar os 7 kms. en 35:11.
A saída foi con choiva, pero a partir do km. 2 escampou e o tempo xa foi acompañando. Ningunha xente animando durante o percorrido, o cal permitía poder baixar de vez en cando a mascarilla, nas subidas, en busca dalgunha bocanada de aire fresco.
O final, contento có resultado, vendo que ó único que estou a facer últimamente son trotes polo monte. Moitas grazas a organización polo sinxelo que resulta a subida dos resultados a través da súa plataforma (ata niso se nota que están pensando no corredor).
Esperemos que para o ano poidamos compartir todos percorrido en Rábade. Mentras tanto, vos animo a ir deixando aquí as vosas crónicas.
Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com