Foros ›
Autor
Mensaxe
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2008, 8:24
Asunto: Rozaduras

Saludos!! El pasado sábado en Montederramo acabé con las rozaduras más pronunciadas que tube en mi vida. En las ingles para ser exactos y un poco en la zona lumbar. Ya se que ésto se puede evitar fácilmente, pero por enésima vez pequé de inocente Avergoñado Avergoñado . Por eso ahora, aunque ya muchísimo más aliviado, os pido consejo de las mejores cremas, tipo de ropa que menos molesta,,,etc. Y ya que estamos, pues lo que soleis hacer cada uno para evitarlas (Yo el método que utilice las veces que fui prevenido es la baselina).Gracias!!
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2008, 8:41
Asunto: Re: Rozaduras

Para evitar las rozaduras en las ingles a mi lo único que me funciona es usar malla.
parispl

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2008, 9:08

O mellor para solucionar ese tema xa o dixeron arriba. A vaselina é perfecta para evitar as rozauras nas ingles, e tamén para evitar que sangren os pezóns. A min incluso me funciona para evitar ampolas nos pés. Ademáis é moi barata. Só hai que ser moi metódico e poñela sempre que vaias facer unha rodaxe longa. Eu utilízoa incluso nos entrenamentos cortos. En calquera farmacia podes topar un bote de un kilo por uns oito ou nove euros. Esta cantidade chega para dúas temporadas. Comprar tubos sale moito máis caro.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2008, 10:43

A min nos pliegues cutaneos sempre me foi ben a vaselina, mais no tema dos pezons levo xa uns meses que só podo correr mais de 40' sen problemas si emprego un pouco de esparadrapo (facendolle honor á profesión) e logo espero que se caian na ducha.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos