Dom, 06 Feb 2022, 21:49
Asunto: Re: Padrón - 05/02/22
Pois un ano máis que corrín en Padrón, no 2020 o derradeiro ano que a fixeron non participara, xa que era a vespera da C21, e non tiña corpo para dobrar no mesmo finde.
Así que onte participamos nesta "reducida" carreira en canto a número de participantes so 300 inscripcións.
Como é habitual en min ultimamente, saio de moi atrás, para ir collendo ritmo, pero onte como lle dixen a Litho cando levabamos uns centos de mts. ou moito corre a xente ou moi pouco corremos nos, xa que iamos a 4'35" e seguíamos na parte traseira do pelotón.
Este é un percorrido que teño máis que coñecido, 2 voltas iguais moi chanciño co único pero do mal estado de firme entre o 1º Km. e o 2 e pico. e despois o tramo duns centos de mts. de adoquinado a carón do paseo do Espolón cando se remata cada volta.
Onte tamén un pouco de aire en contra en cada volta no tramo de volta chegando ao 3º/6º Km. e ata pasar o 4º/9º.
Primeira volta aumentando progresivamente o ritmo saindo de media a 4'34" e na segunda volta aumentando algo máis para salirme esa volta a 4'25", para unha media polo meu Gps de de 4'30"4, e rematando moi enteiro, así que máis que contento da miña participación.
Un saudo e proxima parada o Domingo na C21.