Mar, 28 Xuñ 2022, 17:36
Asunto: Re: I MEDIA MARATÓN E 10K CAMIÑO INGLÉS (09/07/22)
Non sei que pasa con esta carreira. O percorrido promete e o precio está dentro do normal. Sin embargo, parece que non arrancan as inscripcións. Ten un percorrido apetecible (ainda que a parte final transcurre paralela a autopista), carreira en línea con servicio de autobuses, camiseta de agasallo, premios económicos para clubes federados... Creo que ten de todo.
Pola contra, Xullo e mala fecha para distancias longas, pola posible calor, y está próxima a recén celebrada MM Palas-Melide; pero non creo que señan motivo suficiente para non participar. Si pode incidir bastante que se celebre un sábado pola mañá (non a todo o mundo lle vai ben, sobre todo por motivos laboraís).
Sobre o tema de homologación, polo que teño entendido, creo non son homologables percorridos que transcurran por zonas de terra. Igual me engano, que alguén me corrixa si non é así.
Este é o percorrido en Wikiloc:
MM Camiño Inglés
E iste é o enlace do Facebook da empresa organizadora con algo de información da prova:
Facebook SD Compostela Tambre Lengüelle
De momento non estou anotado, a pesar de tela meta a escasos metros da casa, por medo a que se anule ou se traslade a outra fecha que non me coincida ben. A ver o resto da xente está a pensar o mesmo e lle pegamos un bó arreón final coas inscripcións nesta semana.
Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com