Lun, 05 Set 2022, 11:46
Asunto: Re: ¿Alguna recomendación para la fascitis plantar?
Por certo, que se me olvidou. Para non irnos do tema, eu a miña fascite cureina nun fisio en Coruña mediante a técnica de EPI ("aplicación de una corriente galvánica mediante una aguja de acupuntura directamente en el lugar de lesión, con el objeto de desnaturalizar y eliminar el tejido degenerado, para así favorecer la regeneración de los tejidos blandos y tendones de forma natural"). Cónstame que lle foi ben a máis xente. Creo que chegáronme 2 ou 3 sesións. Non sei se procede facer publicidade, pero foi en "Fisiosport", en Coruña.
Amador, gracias polo consello. Tratarei de aplicalo. Entendo que o de evitar a boca seca é o punto de partida para relaxarse e que vai todo en cadea e a partir daí as pernas xa deberían estar menos agarrotadas.
Creo que outro erro que facemos é o de que nos pese o dorsal (como dicíades na charla) dende días antes, porque ó final, pensando friamente, non nos vai nada nesto (bueno... cando menos ó 95% de nós). Por eso che preguntaba tamén se podes aconsellar algún vídeo, libro, ou algo para aprender un pouco a meditar. Disque chega con uns minutos ó día e que é unha práctica moi agradecida (creo recordar que dicías no vídeo que estaban demostrados cientificamente os resultados).
E si, xa sei que Amador es ti, pero na contestación anterior saíume en terceira persoa, non sei se para facelo máis formal ou que
A ver se seguindo os teus consellos consigo aguantarte medio km na vindeira carreira ;p Por certo, en Miño moito frío papei despois da carreira, case valía a pena non facer podium, ainda que o trofeo está moi chulo! jaja