Mér, 07 Set 2022, 15:23
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)
Eu aínda teño tiradas este finde e o que vén. No planning que sigo (bastante ambicioso para o que pretendo) só hai descarga na dúas últimas semanas.
En carreira tomo 3 xeles, un cada 10 km, e nunca probei pastillas de sal, aínda que vendo como deixo a gorra despois de correr en canto seca a suor (podo facer un caldo coa sal que queda aí

), pode que sexa boa idea plantexarme tomar algunha. Eso si, nunca tiven problemas de calambres, pero si penso que me deshidrato fácil porque a veces teño que seguir correndo pasando meta... ata atopar un retrete
Antes da carreira non tomo nada (case nin auga, para non comezar con ganas de mexar), só intento almorzar algo máis que o habitual e tomar hidratos na cea do día anterior (sen pasarse, aínda que eso para min é complicado, cando botas o arroz/pasta na pota sempre parece pouca...).
Debo dicir que cando acadei marca, alá polo lonxano 2015, en Coruña, só tomei avituallamento que facilitaban na carreira, nada de xeles.
De moral supoño que coma vós, bastante ben porque xa queda pouco e imos tachando do papeliño os últimos adestramentos exixentes. E parece que a calor abandonounos definitivamente, cando menos a salvaxe...