Dom, 30 Out 2022, 22:48
Asunto: Re: PEDESTRE DE SANTIAGO 2022
Que gran satisfación voltar a correr esta carreira, a miña primeira carreira ala polo 2002 e a que só faltei unha vez, xa é curioso que ata o de agora nunca tiven un impedimento para facelo, ben sexa lesión (por desgraza moi frecuentes en min nos derradeiros anos), enfermidade ou calquera outro compromiso.
Que gozada que houbexe gardarroupa, así que tras deixar a bolsa alí, breve quecemento e para o caixón nº2, que era o meu.
Obxetivo, disfrutar da mesma, cousa que así fixen. Esta carreira temos que dosificala, xa que despois da subida de Xoan 23, veñen moitos Kms. rapidisimos, só a pequena subida de Concheiros ata a Rua de S. Pedro., eu todo o tempo regulando, xa que o percorrido teño máis que coñecido, a carreira pasoume rapidísimo, e só o pasei un pouco mal nos 150 mts. finais de Vite, e en canto coronei a subida, tocaba baixar con calma, de ahí o final fun adiantado por uns cantos corredores, pero que gozada correr pola zona vella e rematar no Obradoiro.
Resumo final posto 736, para un crono oficial de 57'25' mismo minuto que na primeira edición que corrin e polo tanto o máis lento de todas, pero nestes momentos fisicamente ben, polo que xa me anotei a de Negreira.