Foros ›
Evolución participación carreras populares Galicia
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2022, 7:35
Asunto: Re: Evolución participación carreras populares Galicia

Eso é un problema. Ter que inscribirse a unha carreira no primeiro tramo 6 meses antes como na media de Vigo...buffff....Logo os últimos tramos para min son inaccesibles polo que ao final pasas.
A Vig son 3 meses antes e xa lle chega pero certo que os seguintes tramos están máis preto do día da proba.
Outra cousa é unha maratón que ten xa máis preparación e tes como obxectivo moitos meses antes.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1047 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2022, 11:04

micholox escribió:
O dos inscritos na media de vigo e algo curioso.... A falta de 2 semanas había cerca de 300 para a media e de supeto(nos tramos +caros) chegaron a 901 creo recordar.
O final os datos non minten 428 chegados a meta e 102 entre non presentados e abandonos, non sei se xa non sei sumar ou se hay inscripcions grupales. Na de 10k algo parecido.
Un Saudo a todos.... ????????
Boas, tamén había a opción de participar en equipo facendo tramos de 5 kms cada participante. Ó mellor ten algo que ver.
Saudos.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
384 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2022, 12:18

Eu creo que baixa a participación porque aumenta a oferta. Solo hai que mirar o calendario de correrengalicia, é complicado atopar unha data algo libre. Este aumento de carreiras fai, que moi tas de elas, non nos digan nada, son carreiras "sen alma" , sen un obxetivo claro.... Esta é unha das causas, entre moitas outras.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2022, 14:13

Eu non teño a sensación de que aumente a oferta. Tal como dis, miras o calendario e non hai datas libres. Pero mira tamén os calendarios de anos anteriores... Neste 2022 de 1 de xaneiro a 30 de novembro aparecen 397 anotacións, e por exemplo para ese mesmo periodo en 2015 salen 453.

Sigo pensando que o motivo principal para que unha carreira teña afluencia é que a organización sepa vendela y "se lo curre", tal como na media do teu pobo. Mais alá do importe ou número de habitantes da poboación.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1873 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2022, 7:40

Baralloco, acabas de dar con la clave del asunto, si en el 2015 hubo 453 pruebas y este año 397, lo interpreto en el sentido de que muchas se han caído por falta de corredores, que es la tendencia que continúa actualmente, y ahora que empieza a pasarse la fiebre post-covid de correrlo todo, se va a notar aún más ese bajón.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
930 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2022, 9:55

Va a haber que pedirle a Javi_fer una gráfica en la que se muestren por años número de carreras, número de inscritos, media de precios... Ríndose Estoy de acuerdo con ZANCADILLA. Irá bajando, pero será progresivo. No algo brusco de un año para el siguiente. Al tiempo
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2022, 21:29

Me he permitido coger la idea inicial y recopilar datos de más años (quitando 2020 y 2021) y hacer unas gráficas para ver la evolución. Por un lado, aun no he conseguido los datos de todas las carreras, pero ha quedado de momento así:

Cositas que me han destacado:

- Si obviamos la pedestre de Santiago, las carreras no están peor que hace 12 años (a falta de encontrar los datos restantes)
- Las menos populares que he incluido, se han mantenido más estables a lo largo de los años, salvo años puntuales que no sirven para indicar una tendencia.
- Todas bajan en 2022, el covid creo que sigue impactando por encima de los factores que se comentan y que muchos ya estaban presentes en 2019.

Última edición por kosta o Mér, 09 Nov 2022, 10:02; editado 1 vez
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2022, 21:43

Impresionante recopilación. Gracias!
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1873 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2022, 8:18

Que bueno Kosta, Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso se ve que la tendencia es clara, y si hablamos de trails, por ahí irá la cosa.
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
126 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2022, 10:04

Genial Kosta!!! Todos los datos que yo tengo coinciden con los tuyos así que los debimos de coger bien. La única puntualización la que ya me hicieron a mi con la Media de Pontevedra. Este año fue campeonato gallego y de los 144 que se apuntaron al campeonato muchos no estaban en la clasificación de la carrera, pero tampoco tiene mayor relevancia.

Parece que la que peor evoluciona es la Pedestre de Santiago y veo comentarios en otros hilos que dicen que las carreras populares de Compostela están muy abandonadas. Está claro que Esther es una gran atleta y en Coruña le agradecemos que viniese a la 10K a batir el record de España de master 60, pero igual como concejala no es tan maravillosa.

Sobre la relación entre subida de precios y bajada de participantes no tengo datos, solo el ejemplo de la Coruña 10:
año 2014 con 5€ de inscripción 3556 participantes. Año 2015 con 10€ de inscripción 2472 participantes. Al año siguiente vuelven los 5€ y sube a 2946.
Yo creo que las subidas de precios abusivas y sin justificación alguna suelen tener consecuencias.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1873 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2022, 12:06

Con lo que comentas entramos en el difícil equilibrio de la "participación-coste inscripción". En los trails encontrar alguno por menos de 20 € es misión casi imposible y subiendo. Me voy a inscribir a la Ultra do Castelo en Quiroga, 55 €, súmale dormir el día anterior, viaje desde Coruña, etc, etc..., se me va la carrera a unos 200 €. ¿Cuántas al año me puedo permitir así???' pues poca cosa más o ninguna.

Todo ha subido y las organizaciones se quejan de que sin subir las inscripciones no se puede hacer la carrera, entendible, pero que entiendan también de que la participación va a ser cada vez menor. Pensando
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2022, 12:14

La elección del año 2010 no fue azarosa sino que fue cuando yo empecé. Ese año y los siguientes la única carrera en Santiago (si no me falla la memoria, quizás había San Silvestre, Corresan fijo que no) era la Pedestre, en cambio en los últimos años se organiza la corresan, la San Silvestre, etc, con lo que hay más opciones y te evita ir a una tan dura como la pedestre al tener más opciones más viables.
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2022, 16:56

Me encanta el análisis que te ha salido. Esa gráfica parece situar el centro del "boom" alrededor del 2014/2015. A partir de ahí, una bajada gradual en las carreras multitudinarias. Al fin y al cabo, la gente que se acerca al "running" por moda o "porque toca" tenderá a hacerlo en alguna de estas carreras. Las carreras más pequeñas, con un público quizá más fiel, parecen notar menos estos vaivenes.
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2022, 19:05

Sí que parece claro que a mediados da década pasada houbo o pico, tanto de participantes como de nº de probas. A partires de ahí, vai descendendo, pero según os traballo de Kosta e Javi_fer, as carreiras "de toda a vida" non están peor que hai doce anos. Están consolidadas e terán altibaixos, pero non creo que acaben por desaparecer. Despois hai moitas probas que non duran mais de duas ou tres edicións, ben porque perde alicientes para o corredor, ou porque a Administración de turno non lle interesa. Basta comparar os calendarios de 2015 e 2022 para ver cantas tuveron existencia efímera... moi poucas logran manterse con éxito (penso na SantYago, Media das Catedrais, Os 21 do Camiño, Sin-Son...). Como todo na vida, é dificil chegar, pero mais duro manterse.

En canto a subida de prezo por parte das organizacións, pois é lóxico. Si a elas lle suben o cronometraxe, os avituallamentos, a ambulancia, as camisetas... pois non lles queda mais remedio que repercutir no prezo da inscrición. Entón, como tamén suben combustibles, restauración, etc... como di Zancadilla, cantas ao ano te podes permitir? (E conste que 55 € por un Ultra non me parece excesivo). Pois é o mismo que si antes saias a cenar unha vez ao mes, ahora vas cada dous. Si non asistimos mais, a culpa é das NÓMINAS. Eu cando me chega a fin de mes, mira que lle insisto para que a próxima veña mais elevada, pero a condenada non me fai nin caso. Muro Muro
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1873 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Nov 2022, 7:50

55 € por un ultra no es caro, de hecho hay carreras de menos quilómetros más caras por ahí adelante. En comparación, es más cara una de 30 Km. que cueste 30 €, que viene siendo ya la norma. Lo que no se es lo que aportan tantos patrocinadores en algunas carreras, que llenan hojas con sus logos y el precio no deja de subir.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos