Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 21:20
Asunto: A decadencia de Lestrove

Pois si,como eu me temía,e asi o confirma o resultado das placas,teño un desgaste moi avanzado para a miña idade na columna vertebral. Triste

O doutor díxome que teño que ir o traumatólogo haber que se pode facer,pero en principio recomendoume natación para fortalecer o espiñazo.
Atletismo podo facer pero con cautela........asi que xa nunca poderéi alcanzar un nivel digno para o meu caché. Indiferente
E por suposto,fora Maratóns e Medias.

Despois de duas semanas de baixon,mentalicéime de que a vida sigue,e que teño que loitar todo o posible por sair adiante,e rindir o máximo posible nas Populares....!!! Así será,prométoo..........pero sólo en verano !! Sorriso
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 22:19
Asunto: Re: A decadencia de Lestrove

lestrove escribió:
Pois si,como eu me temía,e asi o confirma o resultado das placas,teño un desgaste moi avanzado para a miña idade na columna vertebral. Triste

O doutor díxome que teño que ir o traumatólogo haber que se pode facer,pero en principio recomendoume natación para fortalecer o espiñazo.
Atletismo podo facer pero con cautela........asi que xa nunca poderéi alcanzar un nivel digno para o meu caché. Indiferente
E por suposto,fora Maratóns e Medias.

Despois de duas semanas de baixon,mentalicéime de que a vida sigue,e que teño que loitar todo o posible por sair adiante,e rindir o máximo posible nas Populares....!!! Así será,prométoo..........pero sólo en verano !! Sorriso

Compadre!!!teste que vir arriba!!!...Mira,a unha tia miña é tamén moi xoven (42) e fai un par de anos diagnosticáronlle ESPONDILOATROSIS (tamén desgaste intevertebral) e coa natación e correr un par de días a semana, está "de puta madre"...vai a todas as populares!!!...Tes que ser cosciente de que podes levar unha vida perfectamente normal, asi que fora malos rollos Guiño Guiño

Non nos coñecemos en persoa (agas o saludo na carreira de Padrón), pero como gran campeón que es, ista carreira tamén a vas resolver con boa marca!!!! Razz Razz

Unha aperta!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 23:01

Graciñas polos ánimos JEFFXAVI,non che quepa dúbida que loitaréi con todas as miñas forzas para sair adiante,loitaréi............. Sorriso
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 23:26

Animo lestrove, realmente ahora es cuando empieza tu gran carrera de fondo y como un gran campeón que eres el resultado está más que claro.Vas a ganar de calle.Suerte y nuevamente ANIMO.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 23:46

Gracias albatros por tu aliento. Moi feliz
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Poio
Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 4:39

Amigo Lestrove, ten fe. Non está todo perdido ata o derradeiro alento. Primeiro vai o tráuma, logo vai se podes o tráuma a través da mútua deportiva ca tua licencia federativa, e despois de varias opinións, terás un diagnóstivo claro da túa lesión.

Te lembro que eu levo, por lo menos 4 ou 5 anos medio deshauciado polos traumatólogos por un desgaste no xeonllo esquerdo, que cando meto moita carga de entreno , dame moitos problemas, pero, eu non desfallezco e tiro pra diante.

Loita , fortalece as túas costas , moita natación, e a ver que acontece no futuro. A vida te da sorpresas, e a o mellor, é unha falsa alarma.

Forza Lestrove, estamos contigo!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 8:37

Sabio consello o teu supermorais,contrastar varias opinions de distintos traumatólogos.Pois si teño que esperar pola Seguridad Social,teño cita para dentro de 1 ano,vou aviado. Indiferente
Haber si pola Mutua Deportiva miro algo mais axíña.
En fin supermorais,coa idade van vindo os achaques,e iso é inevitable,pero terémos que loitar ante ese handicap que nos pon a vida mesma. Guiño
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 10:48

Lestrove, no se cual es tu problema concreto, pero mira, yo hace un año estaba parado y con la moral por los suelos, por problemas de espalda y hoy ya he sido capaz de correr durante una hora. Animo y palante.

MANEL
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 10:59

Gracias mkm2514 polos ánimos. Moi feliz
E ten por seguro que intentaréi sair adiante.Polo menos ese será o meu gran reto. Muro
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 22:09

Muchos ánimos Lestrove, seguro que con tu fortaleza no será nada.
Un saludo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 23:00

Repanocha escribió:
Muchos ánimos Lestrove, seguro que con tu fortaleza no será nada.
Un saludo.

Oh,si fuerte era como un roble................aun recuerdo,no hace más de 3 años,mis entrenos diarios de 30,35 e incluso 40 kilometros diarios.!!! Ay que tempiños aqueles !!! Disimulando
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 6:12

Lestrove, "diversifica" e vencerás. Escoita varias opinions médicas e aposta por tratamentos conservadores e con reducción dos exercicios que signifiquen impactos na zona do problema. A natación e a Bicicleta poden axudar a reforza-la columna e manter fortes as pernas sen incrementar o problema. Fai "traballo de calidade" cando corras e ten moita, moita, moitisima paciencia.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 7:27

Graciñas polos teus sábios consellos Kandpalleiro. Moi feliz
Mateo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/06
0 Carreiras
106 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 7:54

Buenas.
Lo complicado aqui es encontrar una actividad que en lugar de acortar los espacios intervertebrales, los elongue y separe. De lo que conozco hasta ahora lo que mejor va, y con cierta diferencia, es el archiconocido Pilates.
Vale, si, esta de moda, pero si encuentras un buen instructor que controle biomecanica y tu patologia.... le puedes sacar mucho partido.
Si quieres algo mas de info, no dudes en contactarme
Saludos y animo
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 7:56

Hola Lestrove, primero que nada mucho animo, que la batalla no esta perdida. Soy medico y atleta desde hace mas de 15 años, si quieres envia un privado con la mayor informacion posible sobre tu problema e intentare ayudarte en todolo que pueda, Saludos y estamos en contacto

"CORRER ES VIVIR"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos