RUNCANGAS escribió: |
Non me da chegado o domingo! Jajaja Por cierto, sodes de facer o último entreno (20 min a trote borriquero e estiramientos tiña pensado) hoxe ou mañana sábado? |
Non me da chegado o domingo! Jajaja Por cierto, sodes de facer o último entreno (20 min a trote borriquero e estiramientos tiña pensado) hoxe ou mañana sábado? |
Pois non sei o tema dos parkings kurty, por internet non topei nada. Eu teño pensado chegar para recoller o dorsal sobre as 9:00, e boa hora? Montase cola para a recollida? |
O recorrido e precioso! Que outra media bonita hay en Galicia para este año? |
Bueno.....1:44:52. Tempo modesto. E cumplin obxetivo porque sain co globo de 1:45. (o deixi atras no km 8 funlle sacando segundos e final cheguei con el a meta jajjaja) Terminei con malas sensacións porque hata o km 18,5 iba moi ben, moi fresco e nese intre contracturouseme un isquio e hata tiven que parar un segundos a estiralo. Despois os últimos 2,5 xa non podia manter o ritmo e perdín moito tempo. Digo que acabei con malas sensacións porque iba gardando forzas para neses tres últimos kms dalo todo, o máximo e non pude facelo, de feito de caixa acabei perfecto. www.strava.com/activit...8779484297 Po ano intentareir mellorar!! Vos que tal? |
Govi escribió: |
Nunca defrauda la Vig-Bay. Recorrido, organización, ambiente, voluntarios, pos carrera ..... Deseando que llegue 2024, y a por mi 13 edición. |