Dom, 25 Xuñ 2023, 12:32
Asunto: Re: Carreira Ponle Freno Pontevedra
Eu non abrÃn tema xa que ata o xoves, casi venres non me inscribÃn, nunca fora, pero varios compañeiros do clube que xa a correran ian ir, asà que como me falaran ben decidin acompañalos.
Carreira ben organizada, pero o percorrido a parte de ser rápido non ten nada salientable, xa que é basicamente por pistas de terra na outra orilla do rÃo, lugar que paréceme moi adecuado para adestrar, pero non para facer unha carreira cun fin social e poder visibilizar a causa.
Respecto a carreira, obxetivo correla a 4'30" e asà foi máis ou menos, xa que no Km. 8 adiantanme 2 corredores e cando me fixo nun deles, era o grandÃsimo Abel Antón, asà que decidÃn ir con el, o principio un pouco forzado e temendo que na subida final pegara un cambio de ritmo e deixárame atrás, pero foi o revés o que se quedaba era él, pero decidÃn seguir con él para entrar na meta cun "grande" e en canto chegamos varios fotógrafos a sacarlle fotos, polo que aproveitei para acoplarme e sacar unhas instantaneas, (agora a ver se localizo algunha). Comentaronme despois que Abel Antón, lesionouse na carreira Ponle freno de Málaga do dÃa 11, na que fixo 41'24" e debeu ir con precaución.
Non descarto repetir se non hai outras opcións, xa que ó xa comentado da distancia moi escasa, hai que engadirlle a falla de duchas, polo que nos adecentamos un pouco ainda que malamente e a cear polo lugar, xa que facÃa unha noite fabulosa.
Respecto a participación, moi baixa, entre as duas carreiras rematamos sobre 700 corredores, pudo influir tamén facela ó dÃa despois da noite de S.Xoan.
Un saudo.