Foros ›
II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Andre_Saffin

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/15
53 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xuñ 2023, 13:36
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

Boas,
hoxe lles mandei un correo ós de carreirasgalegas, porque está todo un chisco revolto polo sitio web. O acceso non me vai, di que o usuario non existe ou foi borrado (non me gusta o de "the user may have been deleted.). Ademáis o formulario de contacto igual de mal, non envía nada.
Por outra banda os resultados de carreiras anteriores como a da Esclerose, Miño ou ADICAM estiven probando e non están nin en pdf ni na lista web... A ver se pouco a pouco recuperan o ritmo, porque non sei se me chista facer pagos nela neste momento, se cadra ata non me deixa.

Respecto á carreira do camiño inglés, a ver se podo ir, sería interesante facela polo "outro camiño" despois dos 21 do camiño deste fin de semana.

Saúdos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3710 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xuñ 2023, 21:15
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

A min no ordenador non me deixa entrar na páxina, saeme un monigote correndo sen parar, pero no móvil, saeme o mesmo monigote, pero o pouco xa me sae a páxina, totalmente nova e no calendario entrei na media, ainda que eu agardarei a principios de xullo para inscribirme, non vaia a ser que rompa nalgunha das carreiras previas.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Sáb, 17 Xuñ 2023, 6:42
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

Dende o PC, con Firefox, non me deixa entrar a non ser que desactive o bloqueador de anuncios e rastreo uBlockOrigin.
Priorada

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/23
23 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xuñ 2023, 18:15
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

Boas, teño dorsal para a media e non poderei ir....se a alguén lle interesa que me fale.

Un saúdo.
meuneno

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/23
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xuñ 2023, 14:20
Asunto: .

..
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4296 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 05 Xul 2023, 13:27
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

Estoy anotado al 10km, ¿se anima alguien que participase en la edición anterior a contarnos algo del perfil, el firme y demás factores a tener en cuenta?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3710 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Xul 2023, 18:52
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

gefreiter escribió:
Estoy anotado al 10km, ¿se anima alguien que participase en la edición anterior a contarnos algo del perfil, el firme y demás factores a tener en cuenta?

Boas tardes, non te podo concretar so o referente ó 10 K, xa que non me recordo, a superficie pola que corremos é unha parte de asfalto, máis que nos 21 do Camiño, camiños de terra e tamén pistas de terra, pero con bastante grava solta, polo que hai que buscar neses tramos o mellor lugar onde pisar.
Respecto o perfil, típico rompepernas con varias subidas duras, que o ano pasado se nos fixo moito máis duro xa que tivemos un día de calor extremo para estas latitudes.
O ano pasado organización correcta, varios avituallamentos e duchas no pabellón, este ano pon que na piscina, se é así é xusto a carón da liña de meta.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4296 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 08 Xul 2023, 7:28
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

Gracias Kurty, por lo que comentas la correré con zapatillas de rodaje y no con voladoras, hará falta algo más de suela.
jcm165

Novo foreiro
Novo foreiro
28/05/12
5 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xul 2023, 18:56
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

Boa carreira, moi boas sensacións en parte gracias ó tempo perfecto para correr! O percorrido esperabao máis duro e para min é mais levadeiro que unha media maratón de cidade só por asfalto. Os ánimos dos veciños e dos peregrinos tamén axudaban. Só dous puntos mellorables: no 1o avituallamiento contáronme que non quedaba auga para os últimos e o terceiro para min mal situado ó acabar unha costa abaixo moi pendente facendote frear en seco, eu paseino. Pero non me importaría repetir, moi bo ambiente! Alguén sabe onde atopar as fotos e videos oficiais?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3710 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xul 2023, 19:28
Asunto: Re: II MEDIA MARATÓN E 10QM CAMIÑO INGLÉS

Como cambia a percepción dunha carreira según as circunstancias climatolóxicas, hoxe día perfecto para correr, incluso con algo de fresco antes da saida.
Respecto a miña carreira, moi contento, coma sempre sain reservón, xa que está carreira os primeiros Kms. son moi rápidos, baixando sobre todo e despois ten varias subidas, bastante duras e longas a do 6 ata pasar o 7 e a do 13, despois ten varias curtas e máis levadeiras, sendo os derradeiros Kms. rápidos. Un crono de 1h40'55" oficial, 11 minutos menos que o ano pasado, pero este ano estou bastante mellor de forma e sen a calor do ano pasado.
Moi poucos corredores para o gran traballo da organización 131 inscritos e 116 que rematamos, (no 10K paralelo unhas cifras similares) agardemos que sigan apostando por ela e sobre todo que se animen máis corredores a participar, paga a pena.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos