Dom, 26 Nov 2023, 20:21
Asunto: Re: MEDIA MARATON VILAGARCIA
Non son de criticar as organizacións, pero hoxe estiveron moi desarcetados, eu creo que foi un erro humano dos que van abrindo a carreira e pensaron que era o percorrido de todas as edicións anteriores e loxicamente despois xa foi un desbaraxuste cando despois de dar a 1ª volta longa houbo que dar a pequena que sería a inicial, ahí os primeiros adiantandonos e loxicamente os Kms. non bateron ata a 2ª volta e os avitullamentos dende o 5 ata o 16 non houbo ningún menos mal que tiñamos un día ideal para correr, fresquíño e non era tan necesario beber (que sempre é bo).
Respecto a miña carreira contentísimo sain dende bastante atrás e con moi boas sensacións, no km 4 collo o globo de 1h35 e ahí me quedei comodamente instalado ata o avituallamento do 16 no que me adiantei un pouco e xa decidín tirar para diante, facendo os derradeiros Kms. a un bo ritmo para 1h35'06" neto.
Eu xa hai moitos anos que non estou para batir, nen acercarme remotamente as miñas marcas, pero este circuito é rapidísimo, o máis chan de Galicia con diferencia, ainda que ten os handicaps dos varios xiros de 360º que hai durante o mesmo.