Mar, 05 Dec 2023, 10:41 Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?
Hombre de cara a 2024 no creo que la organicen porque la fecha de la media maratón y del 10K ya están anunciadas para el 20/10. Y supongo que la maratón la organizarían con el mismo interés así que no creo que la anunciasen sin tanta antelación.
Djoko
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
122 Mensaxes
Ven, 08 Dec 2023, 11:36 Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?
La media son dos vueltas . Una maratón a cuatro vueltas? Yo no lo veo. No me parece tan ideal. Pero ojalá la hagan igualmente.
RubénB.
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
149 Mensaxes
Ven, 08 Dec 2023, 14:06 Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?
Entiendo que se puede alargar y variar el recorrido de la media...si no a mí me parece una tortura de circuito...
PATATA
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
186 Mensaxes
Ven, 08 Dec 2023, 15:21 Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?
Partamos de que no tenemos ninguna...así que quien apoye esa iniciativa hay que estar a muerte
xpab
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
288 Mensaxes
Betanzos
Ven, 08 Dec 2023, 18:28 Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?
Djoko escribió:
La media son dos vueltas . Una maratón a cuatro vueltas? Yo no lo veo. No me parece tan ideal. Pero ojalá la hagan igualmente.
Quizáis pódase alongar algo o circuíto actual de 10 ata chegar ós 14k (creo que alguén xa o comentou). Serían 3 voltas, pero nada que non vivíramos xa en Coruña.
O problema que vexo tamén a medio prazo é que a xente está empezando a planificar o calendario para o ano que vén, e dentro dunhas semanas para algúns (dentro dos que me inclúo) sería complicado encaixar unha maratón (cando menos para competila... a facer bulto iría sempre, claro ). Como xa se falou nalgún momento, se se quere facer ben seguramente haxa que poñer a mira en 2025.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos