Lun, 15 Abr 2024, 19:26
Asunto: Re: XXIII VigBay 2024
Unha nova Vig Bay e xa van 13 edicións feitas, unha das mellores medias maratóns que se poden correr na actualidade.
Impresionante Samil na previa co despliegue da organización e corredores, pero xa facía moita calor antes de escomenzar.
Situome no meu caixón despois de quentar un pouquiño, dan a saida e toca ir collendo ritmo, 1º Km. case en 5', non importa hai moita carreira e hoxe non debera ser un día para esforzarse de máis.
Vou adiantando xente todo o tempo, cando estou no km. 4 teño moi cerquiña a liebre de 1h40' e non me acerquei de todo, xa que levaba detrás un numeroso grupo de corredores.
Estou sudando moito e a calor vai aumentando, polo que decido acertadamente baixar o ritmo e correr sen sufrir moito, xa que o sol e o maior enemigo que teño nas carreiras.
Corrín cantidade de veces polo lado esquerdo da estrada que era onde daba a sombra e ben que o notaba no físico.
Pouco a pouco van pasando os Kms. nos avituallamentos bebo bastante e o resto da botella botoma pola cabeza.
Xa estamos en monte Lourido, ahí marco o pior Km a 5'02, pero xa case está rematado o máis duro, só queda a subida para enlazar novamente ca estrada principal.
Gratificante o paso pola Ramallosa e neses Kms. aumento algo o rtimo, para facer o derradeiro km. o máis rápido da carreira en 4'35" polo que definitivamente regulei ben; para 1h41'57" e posto 887 dos 3532 chegados.
Eu teño 2 críticas hacia a organización, unha o do acceso os caixóns, ca de voluntarios que hai, podían poñer alguén a controlar os accesos, xa que no meu, o vermello, había cantidade de xente de caixóns posteriores, que moita xente o fai porque o descoñece, xa que indicacións ningunha e nos primeiros Kms. adiantas a moitísima xente que polos ritmos que levan xa o inicio sabes que sairon nun caixón erroneo.
E despois o dos buses de regreso a Samil despois de ducharnos, o noso bus, tivo que ir a Nigrán para deixar a só 2 persoas que correran a Mini Bay (debería haber buses específicos para eles), polo que a viaxe de volta, pasou dos 45 minutos.
Así remata a XXIII edición desta Media Maratón que en nada chega as bodas de plata.