Foros ›
III MEDIA MARATON CAMIÑO INGLES (21/07/2024)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
492 Carreiras
3772 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Xul 2024, 8:02
Asunto: Re: III MEDIA MARATON CAMIÑO INGLES (21/07/2024)

Agos escribió:
O percorrido es.wikiloc.com/rutas-c...-105442110
(Sacado do seu FB)

Grraciñas polo enlace, así vexe claramente como é o percorrido, , tenedencia a baixar o principio e as 2 grandes subidas no 5'5 e a do 12 ata pasar o 13, ainda que xa ten unhas subidiñas previas dende o 11'5, despois xa é máis levadeiro.
A 24 horas da derradeira media ata mediados de setembro.

Saudos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4778 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xul 2024, 13:50

Yo este año haré el 10k,a ver que tal.
Bentraces

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/16
24 Carreiras
14 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 13:04

Debido a un fuerte golpe en la cadera por un resbalón en la bajada del Km11 no pude terminar esta maravillosa carrera. Daros las gracias a todos los que estuvisteis conmigo y me ayudasteis , a los voluntarios, a la gente que se encontraba allí , a los sanitarios de las dos ambulancias , al comisario de Carreiras Galegas, a la organización y a todos los corredores que os parasteis a preguntar y dar ánimo, de verdad GRACIAS A TOD@S! Ahora a recuperarme para volver pronto a otra carrera ????
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
90 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 14:43

Bentraces escribió:
Debido a un fuerte golpe en la cadera por un resbalón en la bajada del Km11 no pude terminar esta maravillosa carrera. Daros las gracias a todos los que estuvisteis conmigo y me ayudasteis , a los voluntarios, a la gente que se encontraba allí , a los sanitarios de las dos ambulancias , al comisario de Carreiras Galegas, a la organización y a todos los corredores que os parasteis a preguntar y dar ánimo, de verdad GRACIAS A TOD@S! Ahora a recuperarme para volver pronto a otra carrera ????
Moito ánimo compañeiro!
Bentraces

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/16
24 Carreiras
14 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 17:07

luisfeito escribió:
Bentraces escribió:
Moito ánimo compañeiro!

Gracias Luis!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
492 Carreiras
3772 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 18:49

Bentraces escribió:

Antes de nada desearte unha pronta recuperación cando pasei eu xa estaban os sanitarios atendendote e tiñas a camiseta levantada apreciandose un bo golpe. Moito ánimo.
Bentraces

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/16
24 Carreiras
14 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 19:10

Kurty escribió:
Bentraces escribió:

Antes de nada desearte unha pronta recuperación cando pasei eu xa estaban os sanitarios atendendote e tiñas a camiseta levantada apreciandose un bo golpe. Moito ánimo.

Gracias Kurty! Ahora reposo un par de días e esperemos estar pronto de volta nas carreiras!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
492 Carreiras
3772 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 19:14

Día fabuloso para correr o de hoxe ainda que para min posiblemente o pior desta media é a longa espera que pasamos no lugar da saida, no que non hai absolutamente nada, se nos ven unha mañań coma a do sábado que estivo chovendo, a ver onde nos metemos 270 corredores.
Como xa corrín todas as edicións na saida non me deixei levar polo perfil favorable e fun adiantado por cantidade de corredores, así que pouco a pouco fun recuperando posicións, procurando non forzar de máis nas duras subidas e tampouco desbocarme nas baixadas. E o certo é que me pasou bastante rápida a media pese a facer 1h43'.
Moitos peregrinos facendo o camiño recibindo os ánimos dalgúns deles, sendo bastantes deles xente moi nova.
lacastelo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/10/09
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 20:08

Antes de nada desear una pronta recuperación a los que habéis tenido algún susto en forma de caída. Mucho ánimo. La carrera muy bien organizada, señalizada y con mucho cariño por parte de la organización. Era la primera vez que hacía esta media y.....me pareció bastante exigente. Las bajadas no compensan las subidas a pesar del desnivel.favorable y en mi caso en el kilometro 16 pete a nivel muscular. Tocaba sobrevivir. Es engañoso el recorrido. Hay que salir más a modo. Enhorabuena a todos los participantes y especialmente a los que hicieron posible este evento. Para rematar me sorprendió mucho la cantidad de mujeres que participaron en la media en relación con otras medias y además con nivelazo. No.es carrera para principiantes eso sí
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
426 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xul 2024, 21:30

Menuda faena lo de la caída y posterior abandono que has comentado Bentraces. Espero que te recuperes pronto y sobre todo, que te recuperes bien.

En cuanto a la carrera, fue mi primera participación en esta prueba, concretamente hice la prueba de 10km.
La carrera en cuanto al recorrido, excelente. Además tuvimos mucha suerte con la climatología.
El final de carrera, bien el avituallamiento y duchas con agua caliente (al menos en el pabellón).

Respecto a lo de los autobuses: Lo del adelanto del último bus (y además a ultimísima hora) ha sido una faena porque en el caso del 10km, pues fueron otros 30 min extra que hubo que estar parados en medio de la nada.
Pero es que tampoco entiendo el motivo por el que si todo hubiese ido bien según el reglamento, el último bus hubiese salido a las 9:15 y la salida a las 10:20 (el autobús puede tardar unos 10 min. en llegar al punto de salida).
Entonces ¿Realmente qué sentido tiene tener a l@s corredor@s ahí tirados en medio de la nada durante tanto tiempo?
Si el último bus fuese a las 9:15, no tendría sentido lanzar la carrera por ejemplo a las 9:45 que hay margen de sobra y no tienes a un montón de gente en un sitio donde no hay absolutamente nada, a la intemperie, donde puede hacer frío, calor, lluvia, etc.
Sinceramente es uno de los motivos principales por los que me voy a pensar si volver a dicha carrera.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1036 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xul 2024, 6:42

Bentraces escribió:

Moito ánimo e a recuperarse pronto.
Saudos.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1036 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xul 2024, 6:51

Boas, primeira participación nesta proba e me gustou bastante. A mín me saíu un desnivel de 220 + e 340-.
Xa vendo o trazado doutros anos estaba claro que había que sair con cabeza e sen pasarse de ritmo ata o km 13,5 onde a partir de ahí o trazado xa é mais favorable para correr rápido.
Bén organizada e con voluntarios na maioría dos cruces.
O único pero é que collimos o que en teoría era o derradeiro bus as 08:45 e botamos 50 minutos agardando para a saída.
Menos mal que non fixo mal tempo.
Saudos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4778 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 22 Xul 2024, 6:57

Opino lo mismo,muchas cosas buenas,pero que te dejen tirado en medio de la nada casi 1.30 no tiene ningún sentido...
Josetxo

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/13
116 Carreiras
15 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Lun, 22 Xul 2024, 8:43

Bentraces escribió:

Moito ánimo e que te recuperes pronto!
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
284 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 22 Xul 2024, 9:47

Eu e outros compañeiros salvámonos de estar agardando tanto tempo o comezo da carreira, xa que o bus que collimos (o derradeiro), arrincou sobre as 9:15. Chegamos perfecto para quentar e saír. Eso si, de sabelo, durmiríamos media horiña máis... Tampouco cheguei a entender porque ó ir máis xente adiantaban o último bus.
A primeira parte da carreira lévase máis ou menos ben sabendo que hai 2-3 subidas relativamente exixentes (pero máis tendidas do que pensaba, así que nin tan mal). A segunda parte é máis "traidora", e como non gardases nada na primeira parte, faise bastante durecha.
En canto ó clima, salvámonos por un día... Inmellorable para un 21 de xullo en Ordes-Oroso...

Se me volve a cadrar ben, podería repetir. Espero que revisen o dos autobuses!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos