Foros ›
XXIX MEDIA MARATON PONTEVEDRA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Lucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/02/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2024, 13:04
Asunto: Re: XXIX MEDIA MARATON PONTEVEDRA

decoiro escribió:
Eu estou super contento. Primeira media e conseguín batir o meu récord persoal do 10k, duas veces! Non hai nada como ir entrenado ás carreiras Moi feliz
O tempo foi apropiado para correr, malia que eu tamén sentín o vento na zona cercana á Ponte da Barca... O malo é que para os acompañantes no foi moi bo.
En canto á organización, pouco que obxectar, aínda que me pareceu un chisco peor que a da VigBay. Eu pegueime á lebre dos 5:15, e volveunos tolos a todos, polo km 16-17 rompéuse o grupo e tiven que tirar primeiro con dous compis e despois eu só, chegando a facer o último kilómetro e medio a 4:20min/km. O meu tempo oficial foi 1:49:56, sacando varios minutos ó grupo no que iba... O obxectivo da liebre eran 1:50 Pensando

En fin, que repetirei o ano que ven se o corpo mo permite!

No sé si seré yo uno de esos dos compis Moi feliz . ¿Te refieres al momento en que la liebre fue a rescatar a gente que se quedaba atrás y nos dijo que tirásemos? justo al salir de la pista de atletismo (2ª vuelta). Yo al final no lo conseguí...por unos segundos (1:50:29 neto). Ya vi que ibas como un cohete ja ja.
decoiro

Novo foreiro
Novo foreiro
5/06/24
4 Carreiras
11 Mensaxes
Cangas
Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2024, 13:06
Asunto: Re: XXIX MEDIA MARATON PONTEVEDRA

Lucho escribió:

No sé si seré yo uno de esos dos compis Moi feliz . ¿Te refieres al momento en que la liebre fue a rescatar a gente que se quedaba atrás y nos dijo que tirásemos? justo al salir de la pista de atletismo (2ª vuelta). Yo al final no lo conseguí...por unos segundos (1:50:29 neto). Ya vi que ibas como un cohete ja ja.

Ese mesmo Bailar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos