decoiro escribió: |
Eu estou super contento. Primeira media e conseguín batir o meu récord persoal do 10k, duas veces! Non hai nada como ir entrenado ás carreiras O tempo foi apropiado para correr, malia que eu tamén sentín o vento na zona cercana á Ponte da Barca... O malo é que para os acompañantes no foi moi bo. En canto á organización, pouco que obxectar, aínda que me pareceu un chisco peor que a da VigBay. Eu pegueime á lebre dos 5:15, e volveunos tolos a todos, polo km 16-17 rompéuse o grupo e tiven que tirar primeiro con dous compis e despois eu só, chegando a facer o último kilómetro e medio a 4:20min/km. O meu tempo oficial foi 1:49:56, sacando varios minutos ó grupo no que iba... O obxectivo da liebre eran 1:50 En fin, que repetirei o ano que ven se o corpo mo permite! |
Lucho escribió: |
No sé si seré yo uno de esos dos compis . ¿Te refieres al momento en que la liebre fue a rescatar a gente que se quedaba atrás y nos dijo que tirásemos? justo al salir de la pista de atletismo (2ª vuelta). Yo al final no lo conseguí...por unos segundos (1:50:29 neto). Ya vi que ibas como un cohete ja ja. |