Ven, 08 Nov 2024, 19:58
Asunto: Re: San Silvestres 2024 en Galicia
Moita sorte co reto!!
Eu, de rebote e sen pretendelo, desde que empecei alá polo 2007, levo un bo feixe de concellos entre probas de atletismo, ciclismo, andainas e duatlón:
Provincia de A Coruña:
Abegondo, Ames, Ares, Arteixo, A Baña, Betanzos, Boimorto, Boiro, Boqueixón, Brión, Cabana de Bergantiños, Cabanas, Camariñas, Cambre, Carballo, Cariño, Carnota, Carral, Cee, Cerceda, Corcubión, A Coruña, Curtis, Dodro, Dumbría, Fene, Ferrol, Fisterra, Frades, A Laracha, Lousame, Malpica, Mazaricos, Mesía, Miño, Mugardos, Muros, Muxía, Narón, Neda, Negreira, Noia, Oleiros, Ordes, Oroso, Ortigueira, Outes, Padrón, O Pino, A Pobra do Caramiñal, Ponteceso, As Pontes, Porto do Son, Rianxo, Ribeira, Rois, Sada, Santa Comba, Santiago, Sobrado, Teo, Tordoia, Touro, Trazo, Vedra, Vimianzo
Provincia de Pontevedra:
Arbo, Baiona, Barro, Caldas de Reis, Cambados, A Cañiza, Cerdedo-Cotobade, Cuntis, Dozón, A Estrada, Fornelos de Montes, Gondomar, O Grove, Lalín, Meis, Moraña, As Neves, Nigrán, Oia, Poio, Ponteareas, Pontecesures, Pontevedra, Porriño, Redondela, Salceda de Caselas, Sanxenxo, Silleda, Tomiño, Valga, Vigo, Vila de Cruces, Vilagarcía de Arousa, Vilanova de Arousa
Provincia de Ourense:
Arnoia, Bande, Barbadás, Barco de Valdeorras, Carballiño, Castrelo de Miño, Celanova, Cortegada, Esgos, Leiro, Lobios, Monterrei, Nogueira de Ramuín, Ourense, Petín, Piñor, Ramirás, A Rúa, San Cristobo de Cea, Taboadela, Trasmiras, A Veiga, Xinzo de Limia
Provincia de Lugo:
Baralla, Barreiros, Begonte, Foz, Friol, Guitiriz, Láncara, Lourenzá, Lugo, Meira, Mondoñedo, Monforte, Monterroso, Palas de Rei, Pantón, A Pobra do Brollón, A Pontenova, Portomarín, Rábade, Ribadeo, Ribas de Sil, Riotorto, Vilalba, Viveiro, Xermade
E seguro que me deixo algúns no tinterio, porque xa non lembro zonas de paso de moitas das probas que teño feito, jejeje. Nas próximas semanas e xa no 2025, estreareime nalgúns concellos máis, jejeje.
Pero fixo que entre os foreiros hai xente que ten aínda máis repertorio
Disfruta da aventura!