Foros ›
Carrera Mesoiro (Coruña Corre) del 24/11/2024 - Aplazada
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
426 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Nov 2024, 14:51
Asunto: Carrera Mesoiro (Coruña Corre) del 24/11/2024 - Aplazada

Aprazada ao 15 de decembro a Carreira Popular de Novo Mesoiro debido á alerta amarela por fortes ventos

Nov 22, 2024

Aprazada ao 15 de decembro a Carreira Popular de Novo Mesoiro debido á alerta amarela por fortes ventos

As concellarías de Deportes e Seguridade Cidadá avaliaron as previsións meteorolóxicas e optaron pola suspensión da proba para garantir a
seguridade das persoas participantes

A Coruña, 22 de novembro de 2024.- A Carreira Popular de Novo Mesoiro, última proba do circuíto de carreiras populares Coruña Corre, que debía celebrarse este domingo, 24 de novembro, queda suspendida debido á alerta amarela por fortes ventos que está prevista para esa xornada. A nova data, para a que se manterán as persoas inscritas previamente para este domingo, será o 15 de decembro.

Tras avaliar a predición meteorolóxica o Concello decidiu que a mellor opción ante a previsión de fortes ventos era a suspensión da proba, coa fin de preservar a seguridade tanto das persoas asistentes como do persoal traballador. Están previstos refachos de vento de 70 e 80 quilómetros por hora para esa xornada.
Desde o Concello da Coruña trasládase ás persoas afectadas que desculpen as molestias derivadas deste aprazamento.

Peche de parques

A alerta amarela por fortes ventos levará aparellado o peche de parques e xardíns durante a fin de semana. Salvo outra indicación posterior en caso de cambio da previsión meteorolóxica, o peche farase efectivo das 9.00 horas do sábado 23 ás 9.00 horas do luns 25. Tamén permanecerá pechada a Casa das Ciencias, por mor do peche do parque de Santa Margarida

corunacorre.com/es/web...icias/424/
Atrapaleguas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/23
35 Carreiras
48 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 22 Nov 2024, 15:13
Asunto: Re: Carrera Mesoiro (Coruña Corre) del 24/11/2024 - Aplazada

Aunque me rompe algunos planes, creo que es una decisión acertada. Puede que no se cumplan las previsiónes extremas del tiempo, pero basta que haya unas rachas fuertes de viento para que pueda haber algún percance.
RACAPE

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/07/10
0 Carreiras
245 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Nov 2024, 17:04

Con el cambio de fecha, me resultaría posible asistir a esta prueba, cosa que me era imposible de celebrarse en la fecha inicialmente prevista.
Me pregunto si habrá apertura de nuevo plazo para confirmar asistencia a los que no lo habíamos hecho.
charliebueno

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/05/13
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Nov 2024, 20:28

Imagino que será por categorías inferiores porque en prueba absoluta me parece raro ya que se ha corrido en condiciones más complicadas como Coruña 21 año pasado.
Action

Novo foreiro
Novo foreiro
13/03/17
50 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2024, 8:23

RACAPE escribió:
Con el cambio de fecha, me resultaría posible asistir a esta prueba, cosa que me era imposible de celebrarse en la fecha inicialmente prevista.
Me pregunto si habrá apertura de nuevo plazo para confirmar asistencia a los que no lo habíamos hecho.

Les he enviado un email preguntando justo eso porque es mi mismo caso, si me responden, os aviso
RACAPE

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/07/10
0 Carreiras
245 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2024, 14:59
Asunto: Re: Carrera Mesoiro (Coruña Corre) del 24/11/2024 - Aplazad

Acabo de enviar un mensaje al Circuito Coruña Corre preguntando por posible ampliación de plazo para confirmar asistencia, dado que con la nueva fecha me sería posible correr.
No sé si contestarán, pero creo que dado que se aplaza la carrera nada menos que 3 semanas, sería lógico ampliar el plazo.
En fin, a esperar.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos