Dom, 22 Dec 2024, 22:02
Asunto: Re: SIN-SON PORTO DO SON (22/12/2024)
Boa carreira a de hoxe, quedei contento cas miñas prestacións ainda que non acadei o pequeno obxetivo que me fixara. 43'59", quedeime a 5" no neto e a 27" no oficial.
Chegada con moito tempo a Portosín despois de aparcar no Son a carón das duchas. Charlas e máis charlas con coñecidos. Trote de 15minutos e para o meu caixón, pensei que estaba bastante ben situado, pero tardei 22" en pasar polo arco de saida, así que toca armarse de paciencia neste 1ºkm, que pese a ir adiantando fago a 4'38", a partir de ahí xa se pode correr ben, pero hai que recuperar moito tempo nada máis empezar. 2º e 3º en tempo obxetivo e xa estamos na estrada que nos levará ata o Son e xa escomenzamos ca tónica a partir de agora, un sube/baixa, ainda que con varios tramos bastante chanciños.
Creo que vou un pouco fora de punto, pero sigo a bo ritmo, agardando pola temida subida do Loreto, comenzo con bo ritmo, pero coma sempre faixeme longa, ainda que adianto a varios corredores, ese km o máis lento en 4'47, quedan pouco máis de 2 km. así que trato de recuperar un pouco e toca aumentar o ritmo, seguinte km 4'10 e o derradeiro sorpréndome e sae en 3'59" , para un neto de 44'04".
Tiña en mente baixar de 44' , pero estou satisfeito, xa que fixen 19" máis que nas edicións do 2019 e 2021 que marcara en ambas 44'07"oficiais. E outra curiosidade, hoxe quedei de 377, o mesmo posto que no 2022 ainda que daquela corrín 85 segundos máis lento que esta mañán.
Con esta carreira dou por rematado o ano, supoño que irei a algunha S.Silvestre a pasalo ben.