Foros ›
1 de Enero en Ferrol: Subida a Chamorro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2024, 13:10
Asunto: 1 de Enero en Ferrol: Subida a Chamorro

Tengo en casa trofeos de cuando la carrera era competitiva y al llegar nos obsequiaban con chocolate calentito. No sé si se hará en 2025, en cuyo caso viajaré a Ourense para subir al Castro de Beiro. ¿Alguien tiene información?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2024, 17:23
Asunto: Re: 1 de Enero en Ferrol: Subida a Chamorro

Al no haber respuestas, deduzco que la subida a Chamorro no se hará este año y estoy considerando si hacer la subida al Castro de Beiro. Lo decido mañana.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2024, 23:48

No Facebook do Club de Montaña Ferrol din isto:

(envioche o enlace directamente tamén por facebook, Jesús. Un saúdo)

O PRIMEIRO DE XANEIRO, FERROL CAMIÑA!
Un ano mais, o día 1 de xaneiro, estaremos ás 11.15h na Malata (FIMO) para iniciar esa subida a Chamorro, onde nos xuntaremos con corredores e corredoras, ciclistas e demais amantes de Ferrolterra que se xuntan alí para desexarse un bo ano. Nós seguiremos camiño por enriba de Vilasanche e Balón, pasaremos polo Bosque dos Nenos e remataremos a andaina en A Cabana onde, de novo e grazas á Asociación Veciñal e ao seu directivo, o compañeiro de camiños Fernando Coba, tomaremos unha tapa de callos ben quentiños, da man de “O CHOYO” (Rúa San Carlos)... estades convidad@s, agardámosvos para comezar o ano en Ferrol da forma máis festiva!
(ps: os callos son de balde, pero haberá un peto solidario, aínda estamos a matinar na iniciativa social á que destinaremos os cartos recadados como cada ano, seguiremos informando!)

Se eu puiden, ti tamén...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2024, 0:12

E para quen estea interesado na outra proba, en ourense.gal din o seguinte:

Pola súa banda, A Subida á Costiña de Canedo chegará á súa edición número 31 o día 1 de xaneiro de 2025, con saída ás 12.30 horas, para dar inicio ao calendario deportivo do ano na cidade.

Todas as persoas que o desexen poden participar, sen necesidade de inscrición previa, e percorrer a pé ou en bici a ruta de 3,3 km que vai desde a boca do túnel até a igrexa de Castro de Beiro, onde haberá unha chocolatada final.

jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2024, 0:33

Muchas gracias Tartarugo pero no hago andainas. Me refiero a la carrera a Chamorro con salida desde la Plaza del Inferniño en Ferrol.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2024, 1:09

jesusb escribió:
Muchas gracias Tartarugo pero no hago andainas. Me refiero a la carrera a Chamorro con salida desde la Plaza del Inferniño en Ferrol.

Pois sinto non serche de mais axuda, pero como vin iso en Facebook, pensaba que era a mesma proba á que te referías. Un saúdo, e feliz ano.

jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2024, 6:01

Muchas gracias Tartarugo. ¡¡¡ Feliz Año 2025 !!! Moi feliz
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
176 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2024, 11:32

Boas eu acabo de atopar isto na Voz de Galicia:
Bajo el lema «Queimar o turrón», los caminantes del Club Montaña volverán a protagonizar la tradicional subida a Chamorro el 1 de enero (con salida, a las 11.15 desde A Malata). También irán corriendo un grupo de veteranos atletas desde O Inferniño y los ciclistas del Club BTT de Esmelle. Se reunirán en la ermita y luego bajarán a la A.VV. de A Cabana para dar cuenta de la tradicional tapa de callos.
Espero sirva de axuda e Feliz Ano!!!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2024, 12:42

micholox escribió:
Boas eu acabo de atopar isto na Voz de Galicia:
Bajo el lema «Queimar o turrón», los caminantes del Club Montaña volverán a protagonizar la tradicional subida a Chamorro el 1 de enero (con salida, a las 11.15 desde A Malata). También irán corriendo un grupo de veteranos atletas desde O Inferniño y los ciclistas del Club BTT de Esmelle. Se reunirán en la ermita y luego bajarán a la A.VV. de A Cabana para dar cuenta de la tradicional tapa de callos.
Espero sirva de axuda e Feliz Ano!!!
Muchas gracias por la información Micholox.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos