Lun, 23 Dec 2024, 7:20 Asunto: I CARREIRA ETAPA MELIDE-ARZÚA (CAMIÑO DE SANTIAGO)
Buenos días alguien sabe algo de esta carrera que aparece anunciada en el calendario de Carreiras Galegas?
Felices fiestas a todos.
GabyWilder
Novo foreiro
18/06/23
50 Carreiras
21 Mensaxes
Sáb, 18 Xan 2025, 22:15 Asunto: Re: I CARREIRA ETAPA MELIDE-ARZÚA (CAMIÑO DE SANTIAGO)
Buena pinta
Eso alguien sabe??
Kurty
Experto no foro
26/03/05
497 Carreiras
3792 Mensaxes
Lun, 20 Xan 2025, 20:14 Asunto: Re: I CARREIRA ETAPA MELIDE-ARZÚA (CAMIÑO DE SANTIAGO)
A verdade é que moito interés parece non haber, unha 1ª edición dunha carreira débese publicitar en condicións para ter participación e a pouco máis de mes e medio que non haxa ningunha, da que pensar.... mal claro está.
Eu ese día case seguro me decante pola 1ª carreira do circuito da Costa da Morte, a de Camariñas, dura, pero xa sei o que me vou a atopar en canto a percorrido e organización.
xb74
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
381 Mensaxes
Melide
Mar, 21 Xan 2025, 9:34 Asunto: Re: I CARREIRA ETAPA MELIDE-ARZÚA (CAMIÑO DE SANTIAGO)
Non sei cal é o percorrido, pero o tramo de Melide a Arzúa polo camiño é un percorrido duro. A etapa ainda non son 15 k... Subida dende os pasales de Raido -km 2,5 aprox- ata a altura do Barreiro, subida moi dura. Subida da Castañeda - Rio Boente a Fraga alta- aquí ides ver o que é unha subida dura, está sobre o km 7 antes da Castañeda. Seguinte subida dende a Castañeda a A Portela... non tan dura pero xa vas machado, sobre km 9... E a ultima dende o rio Iso en Ribadiso ata pasar a gasolinera de Arzúa (calculo km 11/12). Todas estas subidas teñen algo mais de 500 mts e esta última chegando a Arzúa debe ser un km aprox. O último tuercebotas/ Ad Cerne
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos