Foros ›
XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
497 Carreiras
3797 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 20:33
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Compañeiros, despois de varios intentos, fun quen de inscribirme, agardo poder correr unha vez máis esta Carreira.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1938 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 20:42

Parece que cambiaron de plataforma. Agora xa deixa inscribirse, usando o mesmo enlace, te deriva a páxina de Sportmaniac.
Eu xa estou tamén inscrito!!!

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
932 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 20:43

Inscrito de chiripa a través de sportmaniacs... Ojo morado

Última edición por AJACAST o Ven, 31 Xan 2025, 20:52; editado 1 vez
Atrapaleguas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/05/23
46 Carreiras
65 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 20:43

A mí me dejó inscribirme, pero no me dejó pagar. Supongo que llegue tarde.

De todos modos, me gustaría tener delante al responsable de implementar la cola virtual y que entiende según quién por cola virtual. En fin. Sin palabras. Sé que no es culpa de la organización, pero a veces me da vergüenza ajena la profesionalidad de algunos compañeros del metal (informática).

Yo no lo intento otro año más, ya van tres y mientras no cambien el sistema no me merece la pena, ni me parece justo.

Última edición por Atrapaleguas o Ven, 31 Xan 2025, 20:45; editado 1 vez
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 20:44

Kurty escribió:
Compañeiros, despois de varios intentos, fun quen de inscribirme, agardo poder correr unha vez máis esta Carreira.
Teóricamente se agotaron los dorsales.
Yo por suerte también he conseguido inscribirme.
No sé cuantas veces cubrí el formulario de 321go pero luego la vez que ya función me derivó a spormaniacs, desde ahí volví a escribir todo el formulario y sí me dejo.

Aquí aún os podéis apuntar al 6km
sportmaniacs.com/es/se...ildeo-2025
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 20:51

galaxian escribió:
Kurty escribió:

Yo por suerte también he conseguido inscribirme.
No sé cuantas veces cubrí el formulario de 321go pero luego la vez que ya función me derivó a spormaniacs, desde ahí volví a escribir todo el formulario y sí me dejo.

Aquí aún os podéis apuntar al 6km
sportmaniacs.com/es/se...ildeo-2025

Atrapaleguas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/05/23
46 Carreiras
65 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 21:03

Es una puta vergüenza, me dejó inscribirme en 321go.es, pero luego no me dejó pagar y luego me entero de que de pronto se redirecciona a otra página y allí me volvió a pasar exactamente lo mismo.

En serio, lo siento por la organización, pero esto ha sido un puto desastre y no es culpa suya. Y se habrá quedado mucha gente fuera de forma injusta, como demonios no se enlazó desde el principio a la nueva plataforma directamente desde la página de la carrera?
Es decir, que al final algo que se debió hacer a las 21:00 se improviso casi media hora más tarde.

No creo que lo vuelva a intentar nunca más.

Enhorabuena a los que lo habéis conseguido. Que disfrutéis la carrera.
Priorada

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/23
23 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 21:05

Estivo compricado (cada ano máis) pero ao final dinme inscrito.
Unha magoa para os que non puidestes...que raiba. Muro Muro
cuatrolatas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/10
0 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 21:23

A mi me dejó cubrír todo excepto la fecha de nacimiento ( obligatorio) y no pude inscribirme. Creo que después de tanto tiempo llega el momento de decir adiós a esta carrera,porque el año que viene se repetirá la historia. Lástima que al final el éxito de esta gran carrera y su organización se vuelva en contra de muchos de nosotros. ¡Qué le vamos hacer ! Suerte
beuck

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/22
96 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 21:56

Estiven uns 25 minutos intentando inscribirme sen conseguilo mentres asistía a un partido de baloncesto. NON existiu cola virtual.

En determinado momento apareceume unha mensaxe de que non era posible inscribirse no evento; pensei que pasara o mesmo que a outra vez e que ían aprazar a inscrición. Entre iso e que me estaba perdendo o partido gardei o teléfono. Hora e media despois, xa na casa vexo que xa non hai prazas. Paréceme un cachondeo

Está ben iso de ir sacando peito por ser unha organización que coida moito aos corredoreres e corredoras. Pero tamén estaría ben recordar que ese bo coidado inclúe a inscrición e, dentro diso, está contratar empresas capacitadas para dar servicio a unha inscrición dunha carreira grande a nivel estatal. Hai que darlle unha repensada a todo este proceso. Agora xa foi, pero o sistema de inscrición para o ano que ven debe cambiar.
Atrapaleguas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/05/23
46 Carreiras
65 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2025, 22:25

Si, hai que darlle una repensada ao proceso. E non, non houbo cola virtual, nin sequera xe fixo ben o de redirixir a nova plataforma, porque non estaba feito dende o principio, se non non sería posible que me deixara encher o formulario en 123go, mandarme o pago e despois decirme que non era posible a inscripción, e o seguinte intento mándanos a todos a nova plataforma. Unha cagada en toda regra, se mire por donde se mire. Esto provocou que non oubera igualdade de oportunidades para todos.

Co fácil que e facer un sorteo, carallo, que non e so mais xusto para todos (ou os que teñan peores conexión no rural non teñen o mismo deteito cos que temos fibra ou un bon 5G?), se non que lles permite tamen os organizadores coñecer de maneira real a verdadera repercusión e demanda que ten a carreira.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos