Lun, 10 Feb 2025, 18:50
Asunto: Re: Coruña 21
10ª edición disputada desta media, en liñas xerais ben a organización, ainda que voltaron a repetir o mesmo erro do ano pasado, ternos case 10 minutos agardando pola partida, o circuito debería estar verificado antes das 9:30.
E despois tamén houbo bastante desbaraxute co gardarroupa, estaba marcado no interior de cada carpa os dorsais que tiñan que deixar alí as suas cousas e non te enterabas ata chegar cerca do mostrado, polo que os voluntarios loxicamente, recollían igualmente as cousas.
Respecto a miña carreira, regular, só dormin 4 horas, xa que o sábado noite tivemos uns compromisos, así que almorcei moi tarde e non dixerín nada ben a comida.
Sain un pouco por diante da banderola de 1h40', contando que me collera pronto, pero nos primeiros kms. emocioneime de máis, salvando o 1º, que ainda vas collendo ritmo, do 2 ao 7 a unha media de 4'32", con algunha tos polo medio, pero o pouco de pasar o 7, e ata o 12, os ataques de tos eran continuos, así que tocou ralentizar o ritmo, incluso pensei se sería quen de rematar a media, xa que quedaban moitos kms., despois fun algo mellor, pero xa non ia ben, ó pouco de pasar o 15 adiantame o numeroso grupo de 1h40, bótome a un lado e nen intentei ir detrás.
Fun bastante ben ata a subida da casa dos peces, pero de ahí ata o final fixoxe longo o que quedaba. Rematando en 1h40'46 neto a miña 175 Media maratón, así que non me podo queixar.
Despois a tomar algo ca muller pola marina, xantar moi preto de alí e a tarde visita a exposición de Irving Penn na fundación Marta Ortega.
Un saudo.