Dom, 23 Feb 2025, 14:31 Asunto: Re: Media Lugo Mayo 2025
Gaby, tiene alguna zona de subebajas, nada que sea muy reseñable, se acumulan 165 positivos, te dejo mi carrera del año pasado por si quieres ver el perfil.
Dom, 23 Feb 2025, 16:55 Asunto: Re: Media Lugo Mayo 2025
A mí es una carrera que me gusta por el recorrido y el ambiente de las carreras de Lugo. No creo que sea especialmente rápida porque tiene tramos sube y baja que en los últimos kilómetros pueden pasar factura.
En cualquier caso, en mi opinión no tiene mucho sentido hablar de marcas y ritmos cuando las distancias no sean homologadas. En esos casos creo que solo tiene sentido correr contra uno mismo, y si acaso, ver el puesto en la clasificación.
Kurty Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3811 Mensaxes
Lun, 24 Feb 2025, 16:23 Asunto: Re: Media Lugo Mayo 2025
Eu este ano non vou participar, despois de correr as 2 edicións anteriores este coincide ca media entrerías, así que haberá que ir coñecer esta, que ademáis quedame moito máis cerca da casa.
Para min é unha media recomendable, bastante rápida e ben organizada nunha cidade que me gusta moito.
Lun, 24 Feb 2025, 18:55 Asunto: Re: Media Lugo Mayo 2025
A min a Media de Lugo gustoume moito. Fun co meu fillo de finde turistíco-deportivo, correndo eu a Media e logo fomos ver ao Breo. Lugo é ben agradable para pasear e a Media desfruteina moito.
Este ano quixera probar a Entrerías xa que tamén me vai máis preto.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos