rosetas Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1095 Mensaxes
A CORUÑA
Ven, 28 Feb 2025, 11:26 Asunto: Re: Posible Maratón Vig-Bay 2026
Si al final se celebra , vamos a tener que pedirle a Abel que hable con Inés y le cuente las maravillas de tener un maratón en la ciudad.....
Ven, 28 Feb 2025, 14:10 Asunto: Re: Posible Maratón Vig-Bay 2026
La homologación es importante, por eso q decís, mucha gente vendrá si lo es porque en otras piden marcas homologadas. Mí mejor opción en Galicia siempre sería Pontevedra pero evidentemente lo que se necesita es un organizador que apueste por ello.
xoanxose78 Novo foreiro
11/08/18
12 Carreiras
24 Mensaxes
Vigo
Ven, 28 Feb 2025, 16:06 Asunto: Re: Posible Maratón Vig-Bay 2026
Este ano teño planificadas Aveiro, Berlín e San Sebastián, igual ata me pasei coas inscripcións... Pero se fan maratón aquí na casa en 2026, irei fixo!
Ven, 28 Feb 2025, 18:28 Asunto: Re: Posible Maratón Vig-Bay 2026
Non estaría mal que desviasen parte do percorrido cara a zona do Val Miñor (rúa dos Pazos, poligono de Porto do Molle, etc) porque mentalmente (alomenos para min, na primeira e unica maratón da miña vida en 2022) chegar a Patos e ter que dar a volta cara Samil de novo e volta a empezar, foi unha tortura ( e da física, xa nin falamos ja ja ja) . Tamén se podería dar un rodeo por Vigo, saíndo igualmente de Samil, para acumular kms antes de enganchar co tradicional percorrido da estrada da vía...
Igualmente, se se celebra, sería para estar contentos... Se eu puiden, ti tamén...
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos