Foros ›
Maratón de Barcelona 16/03/2025
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
517 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2025, 9:03
Asunto: Maratón de Barcelona 16/03/2025

Pues si el año pasado a estas alturas de (para mí) pretemporada tocó Madrid, este año nos vamos para Barcelona.

He corrido varios años la Mitja, hace un mes por última vez, y ahora toca la distancia reina.
El recorrido parece mas favorable que años anteriores que se salia de Montjuic por lo que pude ver.
Veremos si el clima respeta y aprovecharemos que están con el Championburger ese fin de semana para reponer proteínas.

A nivel deportivo iré de liebre de dos amigos para rondar 4:40/km, que deberían salir facilillos teniendo en cuenta que ayer hice 32k a 4:33/km con el viento que hacía y sin sufrir demasiado...
Pero esta distancia ya sabemos como es... y lo que en el 32 es una maravilla, en el 34 igual pides pan por señas.... Mr. Green

Sea como sea, a disfrutarla, que los objetivos gordos aun quedan lejos.

Algun forero por la Ciutat Condal?
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2025, 16:50
Asunto: Re: Maratón de Barcelona 16/03/2025

Boas! Si, eu tamén andarei por alí de turismo deportivo e co inestimable apoio do meu fillo.
Obxectivo? Desfrutar! Se podo andar arredor das tres horas perfecto. No caso contrario perfecto tamén.
Quédanme Barcelona e San Sebastián para ás 5 grandes e a iso andamos.
Polo que vexo temos unha folla de ruta similar xa que o ano pasado por abril estiven na Rock and Roll de Madrid.
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
517 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2025, 18:57

E lin por algures que volves este ano a Valencia asique alí tamén coincidiremos jejeje

Nesa xa si, tocarame apretar buscando mínima para Majors (sub 2:55)

Que saia moi ben Barcelona, ou alo menos que a desfrute(des) moito!
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
307 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2025, 20:19

OrEK escribió:
E lin por algures que volves este ano a Valencia asique alí tamén coincidiremos jejeje

Nesa xa si, tocarame apretar buscando mínima para Majors (sub 2:55)

Que saia moi ben Barcelona, ou alo menos que a desfrute(des) moito!

A Valencia tamén vou eu (e a Vitoria, nun par de meses, se non hai nada malo). Estaría ben facer unha enquisa para ver, xa só do foro, canta xente vai ir a Valencia este ano... Pensando
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2025, 21:46

Eu farei a miña quinta consecutiva de Valencia. Gústanos moito a proba e a cidade.
rivava

Maratoniano
Maratoniano
12/11/08
0 Carreiras
52 Mensaxes
Lalín
Respostar citando Envío Mér, 05 Mar 2025, 23:09

Eu estarei tamen por Barcelona en 10 días, se todo vai ben. Espero que teñamos bo tempo e podamos disfrutar da maraton. Xa van alá máis de 2 anos desde a última.
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
517 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 06 Mar 2025, 9:06

Polo de agora parece que non fara calor e que contaremos con choiva.. a ver cómo evoluciona
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
517 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2025, 9:57

Pues una maratón nacional más, desbloqueada.

Viaje súper exprés conciliando vida paternal laboral y deportiva.
Aterrizados al mediodía en Barcelona, retirada de dorsal y paseíllo breve por la feria, se notaba que eran últimas horas de la feria y había cosas acabadas y promos que ya no se estaban haciendo. De hecho un compañero tuvo que conformarse con una camiseta talla L habiendo solicitado en su día una M.
Tampoco tuvimos en la bolsa del corredor un ticket metrobús que al parecer si que habían dado anteriormente. Nuestra bolsa era: dorsal, totebag, imperdibles y camiseta.
Comer algo, comprar cosas para el desayuno, y al hotel a descansar.

Domingo 5:15, alarma. Me gusta planificar el día de los maratones de tal forma que termine de desayunar 3 horas antes de la hora de salida. Como en este caso íbamos salir a las 8:45, pues media horita de desayuno y las 3 de rigor.
Salimos con tiempo del hotel, me gusta estar al menos una hora antes en las zonas de salida, en los grandes maratones es habitual que los diferentes puntos importantes estén separados, o vallados de tal forma que tengas que dar vueltas con la consiguiente pérdida de tiempo.
En Barcelona concretamente los guardarropas estaban en meta y había algo mas de un km hasta la salida. Dejamos petate y aprovechamos que encontramos un grupo de baños portátiles de un futuro avituallamiento en una de las calles, y al no haber cola, paramos a hacer los deberes.

La mañana estaba espectacular en cuánto a climatología, fresquito, sin viento, con nubes y claros. Llegamos a la zona cajones, saludos pertinentes, charlas amenizantes de nervios y localización de cajones.
Pese a que yo tenía cajón 1 para las 8:30, como suele ser habitual no había problema en salir mas atrás y me metí con mis compañeros en el 3 de las 8:45.

El plan para ésta carrera, a mayores de disfrutarla, era hacerles de liebre para bajar de 3h20 y que pudiesen acceder a ese cajón en el maratón de Valencia. Así pues la idea era rondar los 4:40/km de gps (que ya sabemos que luego en tiempo real estaría mas por los 4:42-3/km con los desfases habituales).
La chuleta casera que llevaba pegada en el brazo con los pasos de los puntos cada 5km rezaba: 23:40 - 47:20 - 1:11:00 - 1:34:40 - 1:58:20 - 2:22:00 - 2:45:40 - 3:09:20

Salida tranquila y sin incidentes, pese al número de gente se podía correr ms o menos bien, con cuidado de empujones y golpes.

km 5 en 23:45, primer avituallamiento, primer y gran "no me gusta" de la carrera. Avituallamiento en vaso, algunos vasos super llenos, otros medio vacíos, y para mas inri, agua del grifo con un sabor tirando a bastante malo (no me gustaba nada de nada) Y no demasiados voluntarios dando agua, quizá unos 10 en cada lado y luego ya se pasaba a Aquarius (no los cogí en toda la carrera, no puedo valorar estos)

km 10 en 47:13, la carrera ya se había relajado, los nervios del apelotonamiento del principio ya estaban domados y se podía correr sin llevar excesivo cuidado con todo, segundo avituallamiento, con primer gel tomado; y a partir de éste ya serían cada 2.5km

km 15 en 1:10:23, en el km 12.5 bebí por tercera vez y esa agua no me estaba gustando nada, iba con la barriga revuelta ya y me iba rayando un poco de cabeza. Les comenté a los compañeros que iba alargar un poco la zancada hasta el km 15 y parar en un baño, con sorpresa de que en ese punto, el único wc que había tenía puesto un candado, así que tuve que seguir hasta el 17.5 que allí que hice visita pertinente. El wc CON DIFERENCIA mas sucio que he visto en mi vida (esto no es culpa de la organización), pero bueno, cero escrúpulos y vaciado de cisterna, mayores y menores. (no quiero pensar gente que iba para 4-5 horas, como se pudo encontrar luego ese baño...) Al entrar al baño hice lap, para ver el tiempo de parada. Pit stop algo lento, 1:36. Salí e hice cuentas de ritmo para reengacharme al grupo.

km 20 en 1:34:15, ya me había vuelto poner a mi faena marcando ritmo, avituallamiento super escaso de gente donde o no había apenas gente con agua, solo con aquarius, me tomaría el siguiente gel 2km mas adelante.

km 25 en 1:57:31, de reloj íbamos bien, yo entre el km 22 y 24 tuve mis dudas de si iba poder seguirles marcando el ritmo, los acelerones de la parada del baño y ese sentimiento de nauseas en el estómago, habían hecho algo de mella en mi, se lo comenté pero seguimos...

km 30 en 2:20:54, uno de mis compañeros se descolgó ligeramente en el km 28-29 y el otro se había ido un poco por delante desde el 27. Así que me vi un poco solo durante unos minutos. Comprobé que el que se había quedado atrás no aparecía y el que iba delante se iba escapando un poco, como el de atrás no aparecía y por no ir yo solo a ese ritmo, cambié un poco el paso para pillar y seguir con el que iba adelantado.

km 35 en 2:44:07, justo al alcanzar a mi compañero en el km 32 aproximadamente, retomé el ritmo inicial de 4:40/km pero él empezó a decaer ligeramente, seguí dos km marcando el ritmo pero él estaba batallando contra su muro.
Como se había hablado; en el momento que se fuese por debajo del ritmo inicial, el resto seguiríamos.. pero en éste caso yo ya me quedaba sólo, pues decidí apretar un poco hasta meta y darle algo de alegría a las piernas

km 40 en 3:06:31, vaya gozada de kilómetros me estaba metiendo, parciales en torno a 4:20/km, alguno en 4:15/km, zona ya con mucha animación (que no es algo donde este maratón haya destacado en el resto de km tampoco) donde la gente me veía que pasaba bastante rápido respecto al resto de corredores a mi altura, nunca tantos ánimos personales y gritos de "vamos Damian!!" escuché, estuvo bonito la verdad

Enfilé el último km a 3:47/km, adelantando en zigzag tratando de no molestar al resto de corredores pero a un ritmo muy claramente superior, que subidón de entrada en meta.

Finalmente tiempo neto para mí de 3:15:16, muy contento, muy buenas sensaciones, ver que pude haber hecho cambios de ritmo, primero para el baño, luego para reengancharme y en los km finales para apretar un poco mas (del km 35 a meta adelanté a 1000 corredores según clasificiación de pasos...)
Escaso, muy escaso avituallamiento final, de nuevo en vasos de agua del grifo, dos mandarinas y una manzana...

Mis compañeros muy contentos también con sus carreras y su batalla personal cada uno, ganada. con 3h19 y 3h20, ambos haciendo marca personal.

En cuanto a valoración final de la carrera... Clima perfecto, buena salida, buen recorrido aunque tiene sus tachuelitas (no lo pondría al nivel de rapidez de Valencia/Sevilla -por poco-, pero sí mejor que Madrid), animación en algunos puntos muy buena, en otros habría que intentar fomentarla o colocar algo por parte de la organización, mejorar quizá un poco la -cutre- bolsa del corredor, mejorar sin duda los avituallamientos... y creo que ya estaría!

Marató Barcelona 2025, finalizada!
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2025, 17:09

Coincido contigo en case todo.
Parabéns pola túa carreira!!
Eu cheguei o venres para aproveitar o turisteo co meu fillo pero chovendo ese día pouco fixemos.
O sábado a mañá fun con el que participou na RaceKids. En comparación con outras, especialmente Valencia, bastante cutre o que lle dan á xente miúda.
A carreira xa en si pareceume un percorrido ameno. Saín con precaución xa que en decembro fixera Valencia e hai unhas semanas unha lumbalxia tívome parado practicamente 10 dias. A idea era facer sub 3h pero sen agobios nen presión.
Custoume coller ritmo de cruceiro ata practicamente o km 14-15, pola zona da Sagrada Familia. Non sabería decir a razón pero destas cousas que non te atopas.
Os seguintes quilómetros foron ao ritmo que tiña na mente 4.14/15. Foron...ou case. O que nunca me pasara, pasoume. Tiven que parar dúas veces no baño. Non son de ter esa necesidade en carreira ou como moitísimo unha vez. Pero dúas!!??? Buah!! Estoume facendo maior??? Tempo perdido no pre, durante e post dos devanditos procesos. Coller o ritmo ámbalas veces custoume, outra vez. Pero cando as cousas veñen torcidas...
Km 35.5 (aproximadamente) Hai unha curva a dereita algo complicada. Non sei se iba xa moi maduro, despistado...O certo é que cando me decatei estaba tirado no chan tratando de comprender que pasara. Doíanme varias partes do corpo pero non sabía o alcance do percance. Grazas a uns compis logrei porme en pe. Valoración: toda a zona do xeonllo con mala pinta e con sangue. Coxa rabuñada. Pelve dorida e mazada oero limpa. Cóbado mazado pero sen sangue grazas ao manguito(DEP) e ombro mazado, rascado e con sangue. O panorama non era bonito. Rabia. Pero non quedaba outra que probar se sería quen de seguir. Os primeiros metros foron moi malos. Pensei en non poder seguir. Chegaban sinais de dor de diferentes zonas. Pero todo o traballo tirado? Non podía ser. Seguín e pouco a pouco o certo é que o corpo foi respondendo. Non corría nin cómodo nin a gusto, pero corría!! Afortunado me sentín!! E así ata á entrada en meta. Sen dúbida o ambientazo deses quilómetros finais axudou moitísimo!!
Entrada en meta en 3h e 6 sg. Pois nin tan mal con todo o acontecido.
Desde logo hoxe coa mente máis fría doulle máis valor a ter rematado a proba xa que onte estaba algo chafado por eses 7sg que me impediron baixar das 3h.
A bolsa final moi pobre e incluso a medalla...comparada con Madrid, Sevilla ou Valencia...en fin. Pero esto para gustos!!
Quédame Donostia para completar as 5 Grandes. Veremos...
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
517 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2025, 18:32

Buf, pois a recompoñerse mais cedo que tarde! Que hoxe en frío seguro que doe.
Noraboa Ainda así pola carreira!

Eu tamen teño pendiente san Sebastián pero caeme fatal por datas con Valencia.. a ver qué fago jejej
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2025, 19:43

Grazas!! Si, hoxe que ninguén me toque!! Jaja!!
Si, o problema é ese. Por moito que haxa quen critique...Valencia é Valencia.
Está claro que para facer Donostia hai que deixar Valencia, pero....jeje!!
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
198 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2025, 19:53

Noraboa os dous e a recuperarse Xertiz.....
rivava

Maratoniano
Maratoniano
12/11/08
0 Carreiras
52 Mensaxes
Lalín
Respostar citando Envío Lun, 17 Mar 2025, 21:41

Parabens aos dous. A min gustoume o novo percorrido. Corrín no 2017 e a chegada en Praza de España se facía dura, co último km para arriba desde zona de praias. Bo ambiente en moitas zonas de percorrido, moitos voluntarios e ánimos constantes. Cidade agradecida para correr, sobre todo se o clima acompaña como pasou onte. Entrega de dorsais áxil e con moita oferta de actividades e productos. Consigna para mochilas ben organizada e saída multitudinaria, sen incidencias, polo menos nos caixóns de diante. En fin, boa experiencia e contento co resultado. Toca recuperar forzas.
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
486 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mar 2025, 20:15

Noraboa aos dóus. Excelentes ritmos. Hai calidade.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
501 Carreiras
3819 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mar 2025, 21:38

Noraboa os dous polas crónicas e por rematar unha nova maratón.
Xertiz, vaia faena ter unha caida e poder recompoñerse da mesma e ainda así case que conseguir un obxetivo tan ambicioso.
Orek, para ti correr a ese ritmo e moi doado, o que ten mérito e poder retomar o ritmo despois de parar a evacuar, a min nunca me pasou en carreira, pero adestrando si que tiven que parar de campo e durante un bo rato levo os cuadriceps temblando durante un tempo Moi feliz Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos