Kurty escribió: |
Eu este ano non me apuntei ao circuito, ainda que teño pensado ir a varias. Pero a esta tampouco vou poder ir. Respecto a carreira, vou poñer o meu comentario da mesma do ano pasado. "Dende o 2018 non voltara a correr en Vimianzo e non coñecía este percorrido, non me acabou de convencer, 2 voltas de 5 Kms, pero con varias idas e vidas e prolongacións que non me gustaron. Bastante máis duro do que contaba, pensei que tiña menos subidas, pero posiblemente a calor excesiva influe nesa percepción". |
Joslem escribió: |
Corrí en varias ediciones está carrera. Es llana pero tiene una recta muy aburrida y larga que pica un poco,casi nada,pero suficiente para fastidiarte en la segunda vuelta. Después de esa recta hay unos giros y bajada al instituto que se rodea y pica otra vez un poco durante 50 metros hacia arriba. En mi opinión es una carrera que engaña porque obliga a mantener un ritmo vivo constante,no hay bajadas que permitan recuperar ritmo.por tanto si estás en forma no tendrás problema en intentar bajar tiempo.mi recomendación es hacer la 1ªvuelta un pelo más lenta para tantear y la segunda ya subes ritmo donde guardaste.la llegada a meta,último km es llano llano,se puede apretar otro poco más. ![]() |