Foros ›
Autor
Mensaxe
GabyWilder

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/23
50 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2025, 18:19
Asunto: 10K Vimianzo 12/04

Buenas
Nunca la corrí
Como es el perfil
Vale para hacer marca??
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
319 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2025, 21:12
Asunto: Re: 10K Vimianzo 12/04

E un circuito a duas voltas, bastante chans, ten un xiro de 180 grados que se repite , polo demais e para facer marca
GabyWilder

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/23
50 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Abr 2025, 7:18

Vi en perfil una cuesta al principio de cada vuelta...es larga??
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Abr 2025, 8:48

Hola! Me uno por una duda parecida, tengo mi mejor marca en la carrera de Santa Uxía de Ribeira e iba con idea de batirla en esta, hasta q he visto el perfil, como viene siendo esa cuesta? gracias!
GabyWilder

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/23
50 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Abr 2025, 17:01

Tampoco entiendo muy bien..se habla de rápido y en el perfil se ve una buena cuesta que se sube 2 veces al ser 2 vueltas
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
501 Carreiras
3819 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Abr 2025, 17:31

Eu este ano non me apuntei ao circuito, ainda que teño pensado ir a varias. Pero a esta tampouco vou poder ir.
Respecto a carreira, vou poñer o meu comentario da mesma do ano pasado.

"Dende o 2018 non voltara a correr en Vimianzo e non coñecía este percorrido, non me acabou de convencer, 2 voltas de 5 Kms, pero con varias idas e vidas e prolongacións que non me gustaron. Bastante máis duro do que contaba, pensei que tiña menos subidas, pero posiblemente a calor excesiva influe nesa percepción".
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Abr 2025, 9:11

Kurty escribió:
Eu este ano non me apuntei ao circuito, ainda que teño pensado ir a varias. Pero a esta tampouco vou poder ir.
Respecto a carreira, vou poñer o meu comentario da mesma do ano pasado.

"Dende o 2018 non voltara a correr en Vimianzo e non coñecía este percorrido, non me acabou de convencer, 2 voltas de 5 Kms, pero con varias idas e vidas e prolongacións que non me gustaron. Bastante máis duro do que contaba, pensei que tiña menos subidas, pero posiblemente a calor excesiva influe nesa percepción".

Vendo o track vexo esos mesmos problemas, bastantes xiros e unhas cantas subidas, será a máis chan do circuito, pero chan coma tal non me parece. Espero q non faga calor e o día acompañe, gracias pola túa resposta Moi feliz
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
54 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 02 Abr 2025, 18:10

Corrí en varias ediciones está carrera. Es llana pero tiene una recta muy aburrida y larga que pica un poco,casi nada,pero suficiente para fastidiarte en la segunda vuelta. Después de esa recta hay unos giros y bajada al instituto que se rodea y pica otra vez un poco durante 50 metros hacia arriba. En mi opinión es una carrera que engaña porque obliga a mantener un ritmo vivo constante,no hay bajadas que permitan recuperar ritmo.por tanto si estás en forma no tendrás problema en intentar bajar tiempo.mi recomendación es hacer la 1ªvuelta un pelo más lenta para tantear y la segunda ya subes ritmo donde guardaste.la llegada a meta,último km es llano llano,se puede apretar otro poco más. Silbar
GabyWilder

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/23
50 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2025, 9:44

Es un poco misteriosa esta carrera,en el perfil se ve una cuesta enorme, algunos dicen que llana,otros varias subidas.
Habrá que ir y comprobarlo????
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2025, 10:46

Joslem escribió:
Corrí en varias ediciones está carrera. Es llana pero tiene una recta muy aburrida y larga que pica un poco,casi nada,pero suficiente para fastidiarte en la segunda vuelta. Después de esa recta hay unos giros y bajada al instituto que se rodea y pica otra vez un poco durante 50 metros hacia arriba. En mi opinión es una carrera que engaña porque obliga a mantener un ritmo vivo constante,no hay bajadas que permitan recuperar ritmo.por tanto si estás en forma no tendrás problema en intentar bajar tiempo.mi recomendación es hacer la 1ªvuelta un pelo más lenta para tantear y la segunda ya subes ritmo donde guardaste.la llegada a meta,último km es llano llano,se puede apretar otro poco más. Silbar
Habera q velo in situ, polo q me dixeron os compañeiros e chan se a comparamos co resto das da circuito, so fixen Muxía o ano pasado, así q non sei.
Vexo a recta larga e se vai picando para arriba cun día de calor (q ademáis creo q dan) pode facerse duro. Farei caso e irei de menos a mais, q no meu caso será de menos a un pouco menos ????

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos