Foros ›
10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2025, 9:50
Asunto: 10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte

Boas! Despois dos bos consellos q me destedes en vimianzo aproveito para abrir fio da próxima do circuito, Mazaricos.
Segundo o track baixas os primeiros kms para despois subilos, e unha subida dura, e q eu sempre vou de menos a máis, e non sei moi ben como xestionar esta carreira. Gracias de antemán!
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
57 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2025, 17:57
Asunto: Re: 10K Mazaricos, Correndo pola costa da morte

Moi boas!Vimianzo foi ben, aver Mazaricos. Aqui a saída é hacia a esquerda por asfalto, laaaaaargo moi llano tirando hacia abaixo, eu recomendo ir a bo ritmo os 3-4 primeiros kms pero controlando non embalarse cos demais corredores. No 4 curva de esquerda con lixeiro repeito sen problema, con calma pq se recupera mais adiante ata o 5 qUe volve a llanear e non pasa nada perder ritmo en medio km. E outra vez larga pista mal asfaltada ata o 7. Aqui o ano pasado adiantei moita xente que ía forzada porque de repente pica hacia arriba ata o 8 pero ata o 9 te esixe outro tanto.Ao sair do 9 chegas a carretera xeral a esquerda, algo cansado e tardas en coller forzas da subida anterior, ainda qué bastante llano. Xa empezas a ver as casas e escoitar o speaker terio co cal empezas a acelerar, alguns quiebros entre casas e recto ata meta final sen problema!
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2025, 19:09

Joslem escribió:
Moi boas!Vimianzo foi ben, aver Mazaricos. Aqui a saída é hacia a esquerda por asfalto, laaaaaargo moi llano tirando hacia abaixo, eu recomendo ir a bo ritmo os 3-4 primeiros kms pero controlando non embalarse cos demais corredores. No 4 curva de esquerda con lixeiro repeito sen problema, con calma pq se recupera mais adiante ata o 5 qUe volve a llanear e non pasa nada perder ritmo en medio km. E outra vez larga pista mal asfaltada ata o 7. Aqui o ano pasado adiantei moita xente que ía forzada porque de repente pica hacia arriba ata o 8 pero ata o 9 te esixe outro tanto.Ao sair do 9 chegas a carretera xeral a esquerda, algo cansado e tardas en coller forzas da subida anterior, ainda qué bastante llano. Xa empezas a ver as casas e escoitar o speaker terio co cal empezas a acelerar, alguns quiebros entre casas e recto ata meta final sen problema!
Moitas gracias Joslem! Unha dubida comeza a picar para arriba a partir do 7? Porque no track doutros anos parece q dende o 5 comeza a subir ata o 10.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
57 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2025, 6:19

Adxunto o meu rexistro do ano pasado. Efectivamente sube algo pero eu non me preocuparía ata chegar ao 7. A partir deste é cando empeza a festa!

screenshot_20250415_082020_connect.jpg
Descrición: Track2024
Visto: 52 veces
screenshot_20250415_082020_connect.jpg

Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2025, 8:26

Uff, vaime facer falta moita cabeza para controlarme ata o 7, porque nos primeiros haberá que intentar gañar tempo. Moitísimas gracias polo rexistro é de moita axuda,

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos