Foros ›
Autor
Mensaxe
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Abr 2025, 11:10
Asunto: Popular faro do Roncudo

Boas! Vexo que non hai fío sobre esta carreira, a que fun o ano pasado e sen dúbida das máis bonitas, así que se alguen quere comentar algún aspecto xenial.
Entorno precioso, o ano pasado un bo avituallamento ó final, e este ano segundo pon no reglamento ata darán auga na metade do percorrido. 6,2kms (ida e volta da praza ó faro) de constantes subidas e baixadas, a ver se melloramos dende o ano pasado.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1054 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2025, 6:29
Asunto: Re: Popular faro do Roncudo

Boas, pois eu anotéime a ésta proba e primeira vez que participo.
A verdade e que entre que é gratuita e, polo que puíden ver, o trazado é moi bonito (carretera ida e volta cara o faro mirando sempre o mar) pois me animéi.
Ademáis, así aproveito e fago un pouco de turismo pola zona xa que nunca estiven por alí.
Saudos.
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2025, 9:17

Vaiche encantar a paisaxe é preciosa, a carreira resultoume un pouco durecha, pero son 6kms e faise ben, ademais este ano a participación e moito máis alta! O ano pasado creo que tamén coincidira con outras carreiras se non recordo mal.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1054 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2025, 7:00

Boas, pois toda a razón, a paisaxe preciosa, todo o tempo correndo ó lado do mar.
Iso sí un continuo sube baixa. 6,2 kms e case 100 +.
Fixo moi boa mañán para correr e moi bo ambiente.
Un saudo.
malaguitaEnGalicia

Novo foreiro
Novo foreiro
18/03/25
6 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2025, 7:39

Hola! Yo también fui a la carrera por primera vez, y me encantó el paisaje y recorrido!
También el ambiente muy bueno y el tiempo fue genial. Es cierto que fue durilla, pero compensó el paisaje.

Además el avituallamiento genial, me sorprendió que hubiera a mitad de recorrido para refrescarse un poco! Y en meta también agua, plátanos y mandarinas, muy ricas! Encima había un camión que daba petiscos, croquetas, fue el caso.

Para mi una carrera de 10 que repetiré seguro el año que viene!

Por otro lado, sabéis dónde se publican las fotos de la carrera? Había muchos fotógrafos por todo el recorrido!
roohes

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/23
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2025, 8:49

Todo xenial coma sempre en esta carreira. O único pero que lle vin foi que non había contedores para tirar a botella de auga despóis do avituallamento na metade de carreira.
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
4 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2025, 10:29

Pois sí eu tamén botei en falta uns contedores para tirar a botella de auga, polo demais todo xenial e un día perfecto para disfrutar da carreira!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos