Foros ›
Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5947 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2025, 13:09
Asunto: Re: Diario de Yomismo

gefreiter escribió:
Por un motivo u otro nunca consigo que me coincida bien para estrenarme en esa carrera, que por lo menos es original y termina en el monte donde más frecuentemente entreno.

Original es, desde luego, yo nunca había corrido una carrera que la salida sea una pendiente hacia abajo tan en picado y menos durante tanto tiempo, 2-3 km. Hoy estoy peor que ayer, en teoría dicen que al día siguiente a las agujetas hay que hacer el mismo ejercicio que te las provocó pero más suave, igual es que tenía que haber ido suave de todo, a 5 y pico largos. Bajar escaleras y sentarse/levantarse es una odisea. En el centro no me quedaba más remedio que ir por escaleras, y a pesar de que intentaba disimularlo para no dar mucho el cante no fui capaz.... Ríndose
Creo que me van a durar algún día más, a ver lo que puedo hacer mañana.....
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5947 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2025, 9:42

Martes 20
Siguen las agujetas. Así q nada de A Curota, ni de coña. Algo más de una hora de trote suave por el paseo y carril bici Ribeira Palmeira. A ver si van pasando
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1056 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2025, 12:40

Boas, Yomismo, antes da nada, indicar que un pracer voltar coincidir contigo.
Como che comentéi cando saímos, coidado con embalarse na baixada. Silbar
Se pode decir, que é unha proba que deixa huella Razz
Moito ánimo e recupérate ben. Se vas a Carballo ó mellor coincidimos.
Saudos..
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5947 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2025, 13:10

Rufino escribió:
Boas, Yomismo, antes da nada, indicar que un pracer voltar coincidir contigo.
Como che comentéi cando saímos, coidado con embalarse na baixada. Silbar
Se pode decir, que é unha proba que deixa huella Razz
Moito ánimo e recupérate ben. Se vas a Carballo ó mellor coincidimos.
Saudos..

Xaaaaaaa, eran inevitables as agujetas, eu son alto e ainda que delgado ando polos 80, moito impacto en baixada para os cuádriceps. Eu pensei que iba lanzado pero ti ibas na fura de adiante, de que quedaches? Tamén estás mais acostumbrado aos desniveles do monte. En principio vou a Carballo, xa nos veremos, apertas!
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1056 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2025, 14:29

Boas, poís só quedei 2 minutiños diante tua. Ben penséi que tarde ou cedo me collerías, pq os teus ritmos son bastante mais rápidos que os meus (en Carballo xa verás).
Ben é certo o que falamos despois en meta, é unha proba que como te pases nos primeiros 5 kms de baixada despois te quedas sen pernas para o seguintes 5 kms de subidas-baixadas constantes, e cando veñen os derradeiros 4 en subida continua, pois xa non hai moito que facer agás sobrevivir.
Un saudo e recupérate ben.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5947 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2025, 19:04

Rufino escribió:
Boas, poís só quedei 2 minutiños diante tua. Ben penséi que tarde ou cedo me collerías, pq os teus ritmos son bastante mais rápidos que os meus (en Carballo xa verás).
Ben é certo o que falamos despois en meta, é unha proba que como te pases nos primeiros 5 kms de baixada despois te quedas sen pernas para o seguintes 5 kms de subidas-baixadas constantes, e cando veñen os derradeiros 4 en subida continua, pois xa non hai moito que facer agás sobrevivir.
Un saudo e recupérate ben.
2 minutiños eche un bo trecho, o q está afeito ao monte e ais desniveis ... Boa carreira compañeiro!! Aplauso Aplauso Eu ao ritmo q subin bastante fixen, os últimos km non creo q baixara de 6 e pico min/km. E si, despois da baixada tiña a sensación de estar sen pernas e pensei joder ainda quedan mínimo 10 km moi duros!!! Avergonzado un compañeiro de equipo que últimamente me saca sempre mínimo un minuto pegou unha petada descomunal que tivo q acabar andando, eu cheguei a pensar a partir do 5 que me poderia chegar a pasar igual así que regulei bastante ben e fun paciente e previsor neses km Ríndose
A ver en Carballo si temos un bo día!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5947 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2025, 14:51

Miércoles 21
Joder aún después de 4 días de la carrera sigo sin recuperar muscularmente... Acciones cotidianas como sentarme o bajar escaleras aún me hacen "sufrir". Y corriendo todavía me cuesta , hoy quise meter tramos de ritmos vivos y cuesta. Porque para hacer ejercicios de fuerza de patas no estoy. Así q hice 9 km así
1 km suave
6x1000 a 4'10'' recuperando 1 minuto de trote suave
1 km suave
Luego hice un par de ejercicios de calistenia pero como dije no están las patas para hacer fuerza.
Me ha dejado más agujetas que las que pensaba. Pero bueno, no pasa nada, mañana haré un rodaje tranquilito y el fin de semana a ver si ya puedo empezar a rodar más fluido, la idea es ir a Carballo el día 1

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos