Foros ›
Zas, Circuito Correndo pola Costa da Morte
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
14 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 8:34
Asunto: Zas, Circuito Correndo pola Costa da Morte

Vindeira carreira do circuito, Zas, non sei se a vos vos pasa pero na páxina non carga o track, así que nin idea do percorrido, se son dúas voltas ou unha, desnivel...0 datos, se algún dos que a fixo quere aportar algo sería xenial.
pola miña parte teño pensado ir, a ver como se da, de momento carreiras moi chulas as de todo o circuito Moi feliz
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 9:10
Asunto: Re: Zas, Circuito Correndo pola Costa da Morte

Se é o mesmo circuito das últimas edicións, é un circuito bonito. Saida moi rápida, polo quilómetro 2 hai unha subida moi tendida e a partir de ai, falsos chans. Creo que era a partir do 7,5 8 correse por pistas de terra entre árbores, para despois volver o asfalto e recorrer un paseo o lado do río. E a parte final é a parte máis dura, xa que hai que subir ata a meta que está na praza do concello.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
507 Carreiras
3846 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 18:32

Unha das carreiras máis corribles do circuito, xunto con Vimianzo e Cee. Unha soa volta, 2 primeiros kms. moi rápidos, despois toca unha subida longa, pero corrible e despois un sube e baixa, cun percorrido chulo cara o final por terra e despois asfalto pegado o paseo fluvial, pero despois toca a subida final cara a meta que baixamos nada máis escomenzar a carreira.
Eu agardo ir a esta, xa que a das areas non podo ir por un compromiso familiar.
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
14 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 21:35

Enton penso q este ano cambiaron o percorrido a subida parece estar sobre o 4,5-5, os q a fixestedes xa diredes se e a mesma, pero polo q dis pode q a cambiasen.

Última edición por Solaina o Mar, 27 Mai 2025, 21:39; editado 1 vez
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
14 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 21:36

Quixen engadir unha captura de pantalla pero creo q non sae
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2025, 13:55

Pois parece que sí cambiaron o circuito, non sei por que o farian, a min o anterior gustabame. Non coñezo moito Zas, pero parece que gran parte coincide pero faise no sentido contrario.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
63 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2025, 19:10

Dame a sensación que vai ser unha carreira un pouco rompepernas, dificil manter un ritmo constante, haberá que dosificar un pouco nos tramos de monte e gardar algobde reserva porque non só sube no 4,5 senón que á saída do río e empezar o asfalto ata meta, é TODO subida..case nada ????
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
14 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2025, 9:34

No 8,5, máis ou menos, sube outra vez ata a chegada a meta, non coñezo Zas, así que non ubico os tramos, pero polo do track eso parece, parece similar a Dumbría só que remata subindo, non sei como o vedes os que xa fixéstedes as duas. estou de acordo en dosificar, pero penso q nos tramos claros de baixada hai que darlle zapatilla para compensar o q vas perder nas costas, non sei como o vedes vos.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
63 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2025, 18:58

Solaina,eu son moi cauto cando non é llano de todo. Está claro que os 4 primeiros se pode ir a ritmo alto pero hai unhas subidas polo monte que poden machacarte xa que ainda falta media carreira..se a iso lle sumas que no 8,5 volve a repicar pode ser desastroso, todo dependerá de se fai moita calor ou parece qie se mantén nos 20 grados perfectos..
Solaina

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/19
14 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2025, 14:05

A temperatura de momento dan 18º e bastante probabilidade de chuvia. eu falo sempre dende a ignorancia, nunca a fixen, só mirei o track, entón hai moita pista de terra? porque asustástesme co das subidas para o monte, a ver se me fun apuntar a un trail en vez dunha carreira de asfalto Confuso
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
63 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2025, 19:38

Non, non. Cando digo subir polo monte me refiro a unhas pistas asfaltadas vellas que van entre eucaliptos serpenteando e con lixeiros repeitos continuados, pra min rompepernas. Non chega ao nivel de Corcubión pero pode romperche o ritmo constantemente e se queres mantelo igual te agota se non reservas un pouco. Eu fixen zas en todas as anteriores á 2019 e sempre me pareceu rompepernas, esta nunca pero polo que investiguei creo que non vai ser das rápidas que faga. Para eso Cee????. Por suposto tamén dependerá de como estás en forma e te sintes forte ese día! De todolos xeitos, hai que sair a disfrutar.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos