Foros ›
XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Mai 2025, 21:33
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

O da lista de reservas sabedes se se pode consultar? Para saber por onde ando e así saber posibilidades e no seu caso buscar outras cousas. Grazas!
lostrego11

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/12
6 Carreiras
48 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2025, 14:01

Estoy inscrito a la carrera pero no tengo coche y busco alguien de A Coruña que quiera compartirlo, por supuesto colaborando también con los gastos. Muchas gracias.
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
240 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 5:05

Xertiz escribió:
O da lista de reservas sabedes se se pode consultar? Para saber por onde ando e así saber posibilidades e no seu caso buscar outras cousas. Grazas!

Podes mandar email a adcerne @ gmail.com preguntando o teu posto na lista de espera
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
527 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 7:57

pues voy a preguntar por mi caso, y sino me anotaré a la nocturna de Ponferrada que es unas horas después
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 16:31

Efectivamente. Consultei vía correo electrónico e, coma sempre, rápida e amablemente déronme a información. Resultado: a ver se para o 2026!!! Jaja!!

Para esa finde valoro Udra, Camposancos e tamén faime tilín Ponferrada pero queda algo máis lonxe. Iremos vendo!
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
527 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2025, 17:12

eu ando no posto 40 e dixeronme que non se estaban movendo moito a lista de espera (que a xente traspasa xa a algun coñecido) asi que para Ponferrada que irei.

A desfrutar dos 21 rapazada!
meuneno

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/23
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Xuñ 2025, 19:20

Fui de los afortunados que corrió el año pasado.
karris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/10/12
16 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2025, 10:27

Boas,
Podedes dicirme ata que hora van a estar saíndo buses cara Palas (e se son os mesmos que van para a saída dos 6k)? Porque no regulamento só pon que comezan a saír ás 16h e cada 15min, pero non pon nada do último.
Moitas gracias
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
240 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2025, 16:32

karris escribió:
Boas,
Podedes dicirme ata que hora van a estar saíndo buses cara Palas (e se son os mesmos que van para a saída dos 6k)? Porque no regulamento só pon que comezan a saír ás 16h e cada 15min, pero non pon nada do último.
Moitas gracias
Boas. Os buses son os mesmos para as 2 distancias, van saindo según se van enchendo ata que non quede ninguén en Melide!
manuredonda

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/11
11 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2025, 21:19

La carrera es un espectáculo , nunca defrauda, dura como pocas pero preciosa y con un ambiente increíble . El único pero es que vi un poco de desorganización, yo entiendo que no es fácil , llevo muchos años en las carreras y no suelo quejarme, pero este año hasta me quedé sin la bolsa del corredor, se quedaron sin tallas ni bolsas en Palas y me dijeron que la recogiera en la meta, al llegar a la meta me marearon un poco en plan vete aquí , después a otro lado y al final por no quejarme me quedé sin nada , al final a mí me supone perder una tarde entera , dinero del viaje y de la inscripción y aunque está claro que lo principal es correrla y disfrutarla también te gusta llevarte algo de recuerdo y yo este año me quedé sin nada … bueno aún así espero volver el año que viene
NotoriousBIG

Novo foreiro
Novo foreiro
5/02/15
22 Carreiras
18 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2025, 21:24

Contentísimo con la experiencia ❤️❤️❤️ la organización son los mejores, manteniendo la carrera auténtica y mágica fieles a sus principios. Y por cierto, este año no la retransmitieron en directo como el año pasado no? Triste no lo encuentro en Youtube. Pero todo genial, es una locura qué bien organizada está solo con unos chavales del AD Cerne y todos los cientos de voluntarios y todo. Majísimos todos y la carrera espectacular. Contentísimo ????????
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
954 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2025, 14:50

manuredonda escribió:
La carrera es un espectáculo , nunca defrauda, dura como pocas pero preciosa y con un ambiente increíble . El único pero es que vi un poco de desorganización, yo entiendo que no es fácil , llevo muchos años en las carreras y no suelo quejarme, pero este año hasta me quedé sin la bolsa del corredor, se quedaron sin tallas ni bolsas en Palas y me dijeron que la recogiera en la meta, al llegar a la meta me marearon un poco en plan vete aquí , después a otro lado y al final por no quejarme me quedé sin nada , al final a mí me supone perder una tarde entera , dinero del viaje y de la inscripción y aunque está claro que lo principal es correrla y disfrutarla también te gusta llevarte algo de recuerdo y yo este año me quedé sin nada … bueno aún así espero volver el año que viene
Me pasó lo mismo que a ti, fui de los últimos buses en llegar y ya no quedaban bolsas. Pero hablando con las chicas de la organización (de manera verbal en Palas y tomándome nota de mi número de dorsal en un stand en meta) me aseguraron que me enviarían la bolsa a casa.
Por eso y por todo como siempre UN 10 para esta carrera asombrosa como pocas. Larga vida a OS21! Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3849 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2025, 19:29

A miña 10ª participación na carreira e cada ano paréceme máis dura, que as costas teñen máis pendente Silbar Silbar
Moi ben a organización coma sempre, pero eu onte non tiña o corpo en condicións óptimas para correr, e xa antes de dar a saida sabía que non ia ser doada a tarde. Notaba unha sensación grande de bochorno e fixo máis sol do que predicían. Fíxoxe eterna a chegada do 1º avituallamento, bastante despois do km7, coma semrpre . E outros corredores tamén o comentaban.
Así que ata o comenzo da famosa subida ao Mato fun bastante ben, pero a partir de ahí, ainda que gañei posicións,ata o final, pasabao moi mal nas subidas que quedaban.
Pero unha media maratón máis rematada ainda que fixen sobre uns 4 minutos máis que o ano pasado.

Saudos e en 2 semanas toca a media maratón polo Camiño Inglés.
lostrego11

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/12
6 Carreiras
48 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2025, 12:57

Algún enlace para fotos de la carrera?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas