Lun, 23 Xuñ 2025, 18:49 Asunto: TRAIL HEROICA SACRA
Abro fío xa que non mirei nada ao respecto desta proba que será esta finde e ten moi boa pinta, a priori. A ver se dou organizado para ir. eventos.emesports.es/i...ion_datos/
Agradecido se alguén andivo por ela nalgunha ocasión e pode decir como foi Grazas!!
Mar, 24 Xuñ 2025, 7:01 Asunto: Re: TRAIL HEROICA SACRA
Cuarta edición e inédita para mí. Me hablaron de él unos amigos que estuvieron en la del año pasado y poco tardaron en convencerme para apuntarme. Maravillas me han contado!! Allí estaremos
Mar, 24 Xuñ 2025, 16:53 Asunto: Re: TRAIL HEROICA SACRA
Eu estou pendente pero cun pouco de respecto a calor que dan para ese día. De feito a idea inicial era 33k e agora xa é 23.
Xov, 03 Xul 2025, 11:36 Asunto: Re: TRAIL HEROICA SACRA
Podría escribir líneas y líneas sobre todo lo bueno que vivimos el pasado fin de semana. Lo que no puedo es escribir sobre lo negativo... porque no lo hubo.
Menudo currazo se pegaron los organizadores para que saliera un evento tan perfecto como fue. En lo único que no pudieron mandar fue en la climatología que no impidió realizar las pruebas el sábado con todas las garantías.
Recorrido espectacular, post carrera deluxe.
Se convierte inmediatamente en un fijo en nuestro calendario.
Gracias infinitas a todos los que lo han hecho posible!!
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos