Foros ›
Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3292 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2025, 8:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Crónicas da favela: " Abrindo o mercado de verán "

Xa pasou case un mes dende a última entrada no diario, e ningunha destas catro semanas foi exactamente unha semana "standar". Pero vou tendo certa continuidade co ximnasio, e a perna vai recuperando forza.
Hai quince días, falando cun correlega, entereime de que en agosto aínda segue no calendario a Carreira a pe de Lira. E aí entroume o "formighillo", e comecei a botar contas: Se estou a facer saídas de 4 a 5 km trotando media hora , ben me podería atrever coa modalidade de 3 km para ir probando... Así que dito e feito : Xa teño a reserva no hostal de sempre en Louro, e a inscripción cumplimentada, modalidade 3 km. Non hai volta de folla. Isto é volver de verdade... Certo que non vai ter nada que ver con outros tempos gloriosos na Carreira de Carnota, completando heroicamente os 10 km e "cum laude" . Pero volver a ser da partida é un premio xa en si mesmo para min, despois dun ano e medio no que case me chegaron a asegurar que tiña que colgar as zapatillas.

Polo tanto, aínda que sigo a facer case o mesmo, xa non saio a trotar, senón a entrenar. Algún día leveime unha alegría grande, ao ver que facía 5 km a ritmo de 5:35 nas costas de Teis, pero a meirande parte das veces remato ese circuíto a ritmos medios de 6:30 o 7 min/km . O caso é seguir, estar aí. Viva .

A ver que vou conseguindo nestes 15 días que faltan para a carreira.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3292 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2025, 16:53

Crónicas da favela: " Abrindo o mercado de verán "

Xa pasou case un mes dende a última entrada no diario, e ningunha destas catro semanas foi exactamente unha semana "standar". Pero vou tendo certa continuidade co ximnasio, e a perna vai recuperando forza.
Hai quince días, falando cun correlega, entereime de que en agosto aínda segue no calendario a Carreira a pe de Lira. E aí entroume o "formighillo", e comecei a botar contas: Se estou a facer saídas de 4 a 5 km trotando media hora , ben me podería atrever coa modalidade de 3 km para ir probando... Así que dito e feito : Xa teño a reserva no hostal de sempre en Louro, e a inscripción cumplimentada, modalidade 3 km. Non hai volta de folla. Isto é volver de verdade... Certo que non vai ter nada que ver con outros tempos gloriosos na Carreira de Carnota, completando heroicamente os 10 km e "cum laude" . Pero volver a ser da partida é un premio xa en si mesmo para min, despois dun ano e medio no que case me chegaron a asegurar que tiña que colgar as zapatillas.

Polo tanto, aínda que sigo a facer máis ou menos o mesmo, xa non saio a trotar, senón a entrenar. Algún día leveime unha alegría grande, ao ver que facía 5 km a ritmo de 5:35 nas costas de Teis, pero a meirande parte das veces remato ese circuíto a ritmos medios de 6:30 o 7 min/km . O caso é seguir, estar aí. Viva .

A ver que vou conseguindo nestes 15 días que faltan para a carreira.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3292 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Xul 2025, 11:32

Resumo da semana do 21 ao 27 de xullo de 2025:

- Dúas microsesións de sentadillas e exercicios de ponte de glúteos
- 9 km aproximados de sendeirismo pola reserva de Pewly Down e arredores, en Guilford (UK)
- Unha saída ás Catro Pontes e outra pola Balbarda. Distancias entre 4,5 a 5 km, tempos aproximados de media hora. Os ritmos andan entre 6,5 e 7 min/km . Certo que hai que ter en conta calor e as costas inevitables de Teis, pero a realidade é que despois de ano e medio de parón estou a comezar de cero, e non se poden pedir milagres. Polo menos o xeonllo esquerdo segue normal e respondendo, aínda bo é ...
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4301 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Xul 2025, 19:34

Meigalicix escribió:

- 9 km aproximados de sendeirismo pola reserva de Pewly Down e arredores, en Guilford (UK)

Ostras Meiga, si volaste desde Labacolla a Stanstead es posible que fueramos en el mismo avión.

Yo hice senderismo por Londres una semana, y me llegó, no estoy acostumbrado a andar a paso de menores, ni a subir escaleras mecánicas.

Lo que es la vida.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3292 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Xul 2025, 21:22

freakyrunning escribió:

Ostras Meiga, si volaste desde Labacolla a Stanstead es posible que fueramos en el mismo avión.

Yo hice senderismo por Londres una semana, y me llegó, no estoy acostumbrado a andar a paso de menores, ni a subir escaleras mecánicas.

Lo que es la vida.
Collimos o avión en Peinador... Xa tería sido épico ir a coincidir en Londres Moi feliz
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3292 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 03 Ago 2025, 8:39

Resumo da semana do 28 de xullo ao 3 de agosto:

2 sesión de ximnasio, con levantamento de peso morto en barra hexagonal, exercicios de zancada cara atrás e equilibrios
2 saídas de menos de 5 Km ( circuito de ida e volta ás Catro Pontes) . Os ritmos seguen arredor de 6 min/km
2 sesión de agrogym especialmente laboriosas : Unha mañá serrando e cortando unha hedra invasora nun dos minifundios da favela, e outra mañá arrincado ramas das plantas de patacas, e colleitando a primeira tanda noutro dos minifundios . Demasiados xiros para os xeonllos a unha semana vista da carreira de Lira, pero de momento parece que sen consecuencias (cruzo os dedos).

Segundo MeteoGalicia vai haber temperaturas de 26 grados na zona de Carnota e Lira `dentro dunha semana. Despois de estar aquí todo o tempo arredor de 34, case me parece unha temperatura soportable para correr. En fin, a ver que depara o futuro.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3292 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 09 Ago 2025, 21:43

Crónicas da Favela: XXX Carreira a pe de Lira
Por fin chegou o día. Coas forzas xustas , xa que toda a actividade física desta semana previa foi unha mañá de colleitar patacas, outra de arrincar gramón e pasar a gadañadora eléctrica, e só un entreno ás Catro Pontes igual de lento ca os anteriores. Moito gastar e pouco recargar. A isto hai que sumar outra noite de durmir pouco, co tema de facer todos os preparativos da viaxe.
Finalmente houbo tempo de xantar cedo e con calma, de descansar ben as pernas no hostal de Louro.
Cando fumos coller o coche para ir a Lira , o termómetro marcaba 40 grados ( cousas de estar tres horas aparcado ao sol).
Menos mal que as medida que nos achegabamos a Lira o rexistro ía baixando. E xa no Mar de Lira corría unha brisa do máis agradecida.
Recollido o meu dorsal, o utilleiro marchou a darse un baño á praia e eu quedei na área de descanso bebendo un pouco de auga e vendo como se cociñaba o ambiente das categorías infantis.
Tiña preparada na equipaxe unha dose de gominolas enerxéticas, por non perder a tradición, pero coa ansia de marchar e a miña mala memoria, quedaron na habitación do hostal.
A última hora a xente da organización cambiou a orde da saída das carreiras, e a de 3 km saíu ás 19:20 en lugar de as 19:30.
Pilloume o asunto totalmente fóra de onda, e xa estaba todo o mundo marchando cando me decatei que era a miña quenda. Así que me fun ó arco de saída con polo menos cinco minutos ou máis de diferencia, facendo un pouco o ridículo alí soa e a destempo, pero que lle iamos facer.
A carreira arrincaba por un camiño de trail polo medio do piñeiral de Lira, costa arriba considerable. Logo había que meterse por Portocubelo, sorteando carreiros estreitos e un tramo de escaleiras. Pero o peor estaba por vir, asfalto puro e duro en costa arriba, sen sombra e polo menos 27 ou 28 ⁰ C, así ata aldea de Miñarzo. Milagrosamente fun quen de ilo facendo sen pararme a andar . Pouco a pouco fun adiantando posicións , pero como o remate da carreira era costa abaixo, aí volveron a adiantarme varias das persoas rebasadas.
Finalmente pasei o arco de meta. 3,5 km e máis de 23 minutos, o que da un ritmo lentísimo. Realmente nos últimos entrenos non estaba correndo máis rápido, en tendo en conta o calor é o perfil da carreira, aínda menos mal. E despóis do "Perico Delgado" que me marquei na saída, ter remontando 24 postos desde o 60, ten o seu punto positivo. Pero o mellor é estar agora tumbada, e non notar as máis mínima molestia no xeonllo dereito.
En fin, non foi un retorno nin moi brillante nin moi ortodoxo, pero aquí estamos outra vez en acción.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos