| Rufino escribió: |
| Boas, pois en xeral contento ca participación neste trail. En concreto na distancia longa. Co dorsal nos deron uns calcetíns dos que seguro daréi un bo uso. O trazado tiña un pouco de todo pero en xeral bastante corrible. Na proba anunciaban 1500 + pero finalmente foron 1300+ aprox. Os voluntarios ben. O meu único pero é respecto a balizax. Necesita mellorarse xa que bastante xente da longa se perdeu ou recortou no trazado, e na corta creo que fixeron kms de mais. Me explico, en varios tramos o trazado pasaba por un camiño/pista e de repente había un desvío que se metia por unha zona que era un bucle o cal, mais adiante voltaba sair o camiño anterior, pois houbo xente que seguiu polo camiño e se atopaban mais adiante cos que fixemos o bucle. Iso se arranxa poñendo unha cinta no chan cortando o camiño. Mais adiante nunha subida tendida voltou pasar, e creo que nalgún tramo mais. De feito, revisando a clasificación observo que hai participantes que aparecen diante miña @s cales adiantéi e non me voltaron pasar en ningún momento. Un deles viña detrás miña por un sendeiro antes de empezar unha subida e xa non o voltéi ver ata que cheguéi a meta e xa estaba ali. Un saudo e a ver se po ano mais e mellor. |