Foros ›
Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
6081 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 9:52
Asunto: Eterno Don Jesús Bernal

Pienso que un corredor como él que ha vivido este mundo de las carreras como nadie, desde que empezó a acompañar a su padre, con quien se acaba de reunir, se merecía un pequeño homenaje, un pequeño espacio, un recuerdo, en esta página que para él también ha significado tanto. Pienso que le gustaría. Quien de nosotros no ha salido alguna vez en una foto con él? Hasta siempre Don Jesús Bernal, QEPD.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
889 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 10:04
Asunto: Re: Eterno Don Jesús Bernal

Descanse en Paz
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
211 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 10:28

Efectivamente...
Que a terra lle sexa leve
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
50 Carreiras
87 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 10:55

yomismo escribió:
Quien de nosotros no ha salido alguna vez en una foto con él? Hasta siempre Don Jesús Bernal, QEPD.

Tal cual.

DEP
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3307 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 11:40

Dicían ( ha xa ben tempo) os Esclarecidos que "o ceo é un lugar onde nunca pasa nada".
No cristianismo o ceo non é un lugar , senón o estado de completa felicidade da alma. Outra xente cree no nirvana oriental , e hai quen dí que no hai ceo.

Pero eu hoxe quero creer que sí que hai , e que Jesús Bernal está nel , sonrindo coma sempre, e gozando da mellor das carreiras.

Sempre no noso recordo .
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
988 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 12:17

Me sumo, siempre me llamó la curiosidad su afán por esas fotos con todos. Luego fui conociéndolo más y le he tenido mucho respeto y admiración. Participaba como forero además. Me quedé frío ayer con la noticia. No hacía mucho desde la última carrera en la que coincidí con él. Descanse en paz
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
439 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 13:22

Súmome ao recordo de Jesús B. neste momento triste para toda a súa familia e amizades. Tantos quilómetros compartidos con bo ánimo e espíritu. Descanse en paz.

Est.2008 mastodon.gal - Libros "Run&Endurance"
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3869 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 13:39

Eu ultimamente, ando un pouco desconectado das carreiras e tiña pensado abrir o tema hoxe, xa que onte a noite vin que non o había, pero xa vexo que o compañeiro yomismo xa lle rindeu a sua merecida homenaxe.
Unha magoa a perda de Jesús, e apéname bastante o feito, como ben din por ahí, un clásico das carreiras, era dificil non coincidir con el caseque todos o fins de semana, eu cordome de él máis do seu pai cando empecei a participar en carreiras no 2002.
Pepemanba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/16
150 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 13:50

O espíritu de toda a comunidade dos corredores populares de Galicia. Unha mágoa profunda, deixará un baleiro enorme nas previas de todas as carreiras onde pedía fotos sempre cun sorriso, e incansable sempre para chegar a meta.

DEP Jesús Bernal

313 concellos por (per)correr - instagram.com/correndogalicia
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1099 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 14:44

Un eterno, dos da epoca das camisetas de algodo .
Moitas carreiras compartidas o seu lado

You´ll never run alone
asermar

Montañés
Montañés
31/12/14
182 Carreiras
132 Mensaxes
Naron/ Cartagena
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 15:57

He coincidido con Jesús en innumerables ocasiones, ya sea en Galicia, o en la zona de Cartagena cuando me vine a vivir aquí, ya que el solía pasar sus vacaciones en la zona del Levante y por ende, apuntarse a todas las carreras posibles. Siempre me paraba a charlar con el, sobre todo por esta zona en la otra punta de España, ya que a uno le alegra el alma ver paisanos. Recuerdo ver su previsión de carreras que colgaba constantemente y alegrarme cuando sabía que íbamos a coincidir. Y como no, esas fotos con todo el mundo. Ya hacía tiempo que no le veía ya que he dejado las carreras de lado por cuestiones de la vida, pero me gustaba ver sus crónicas en RRSS. Sirvan estas pequeñas líneas como homenaje a un gran hombre, querido entre los que en algún momento nos hemos puesto detrás de una línea de salida. No me cabe la menor duda que estarás por ahí arriba corriendo con tu sonrisa
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 16:02

Yo lo conocí en el 10k de o carballiño en el 2019 y fue por la clásica foto que el quitaba con todo el mundo.Despues coincidimos en otras carreras populares, una Pena...Gran Persona y un Popular como pocos....
D.E.P allá donde estés .
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
492 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 16:19

Se le echará de menos en las carreras.

DEP.
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
50 Carreiras
87 Mensaxes
SDC
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 16:20

Me imagino a Jesús entrando así no ceo. (generado por IA)

orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
841 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2025, 17:25

Una triste noticia.
DEP y mis condolencias a la familia y amigos.
Hago míos todos vuestros comentarios, cuantas carreras compartidas con él por todo Galicia y cuantas fotos.
Para mí cuando empecé a participar en carreras allá por el 2010 cualquier carrera era un misterio y él ya la había corrido y daba alguna pista.
Sin duda lo echaremos de menos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos