Lun, 17 Nov 2025, 7:44 Asunto: Re: Eterno Don Jesús Bernal
Tengo alguna foto en la que estoy a su lado en alguno de los primeros maratones y medias de Coruña, siempre con una sonrisa y con ganas de que empezara la carrera, incluso me acuerdo de un pequeño reportaje que vi un día en algún programa de la TVG en el que le hacían unas preguntas y salía entrenando con su grupo. De esas personas que si no existiesen habría que inventarlas. Un abrazo compañero de sudores.
roohes Novo foreiro
24/07/23
0 Carreiras
12 Mensaxes
Mar, 18 Nov 2025, 9:21 Asunto: Re: Eterno Don Jesús Bernal
Nunca cheguei a falar con él nin a sacarme unha foto, pero si que me chamou a atención a ilusión, alegría e esforzo cos que afrontaba as carreiras. Que a terra lle sexa leve e apertas para a familia e amigos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos