Foros ›
18 MEDIO MARATÓN CORUÑA 1/03/206
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
santifalcon

Maratoniano
Maratoniano
13/07/15
180 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2026, 17:50
Asunto: Re: 18 MEDIO MARATÓN CORUÑA 1/03/206

O regulamento di que os corredores serán debidamente informados antes do peche das inscripcións, canto fai que xa están pechadas? A min avisaronme hoxe.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
525 Carreiras
3900 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2026, 17:58

ATRAPALEGUAS, se tes o regulamento descargado daquela, nada que obxetar, a que houbera un cambio, ainda que non especifican nada da non entrega, que eso si que é moi importante para a metade dos inscritos.
Pero creo que eles están incumprindo o regulamento, cando poñen que se saberá o lugar de entrega antes do peche da inscripción e non se soubo nada ata hoxe.
Eu esta mañán falei con alguén de deportes, non o que leva o das carreiras e díxome que tiña razón na queixa e que mandara unha queixa a través da sede electrónica e que deberiamos facelo todos os perxudicados. Eu acabo de facelo.
Eu creo que podo ter a alguén que mo recolla, pero se non irei correr igual .
santifalcon

Maratoniano
Maratoniano
13/07/15
180 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2026, 18:03

Eu si mandei unha queixa.
Atrapaleguas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/05/23
59 Carreiras
119 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2026, 18:09

Si, neso tedes razón, Santi e Kurty, este ano colleunos co pe cambiado con tantas inscripcions e acabando o limite tan axiña. Pero e que hai cosas que so necesitan sentido común para discurrilas sen necesidade de que vos queixedes vos, non ten ningún sentido mete la carreira no calendario internacional da World Athletics e logo de conseguir o efecto chamada e atraer un montón de atletas de fora da comunidade e do pais, e logo votar todo ese traballo por terra o non dar opcions a todos eses atletas para recoller o dorsal o día da carreira. O prestixio que pretendían acadar perdido antes da carreira.

Ainda que sendo xustos e algo que tomen acontece en algunas outras citas internacionais de moito renome (que non deixa de ser a mesma cagada).

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos