| roohes escribió: |
| Ola. A min pasoume algo ben curioso na 21k. Teño tempo en todos os puntos intermedios menos no da meta, polo que aparezo como DNF. Imaxino que puido ser que fallase o chip do dorsal ou un erro puntual dos lectores. Sabedes de algún caso máis ou si se pode reclamar en algún sitio para intentar arranxalo (en outras carreiras hai gravacións da liña de meta pero creo que en esta non as hai)? |
| emey87 escribió: |
| Día espectacular onte en Coruña, climatoloxía perfecta e boa organización no día da proba, tanto en María Pita como na saída estaba todo súper ben indicado e a nivel servicios perfecto. Como punto negativo, o xa falado nos días previos en canto o regulamento e as inscripcións, e onte o tema dos caixóns, había xente controlando pero algúns ignoraban as indicacións... Así que no meu caso atopeime con varios tapóns na saída, xente adiantando por a rúa (co risco que este pode supoñer aos que estaban a animar daquela). A miña duda é se as lebres saíron todas onde lles correspondía e eso foi o que fixo que algúns se colocasen mal. Pero vamos, habería que darlle unha volta a isto por parte da organización e sobre todo a xente concienciarse un pouco da importancia de respetar os caixóns de saída... |
| aguacate123 escribió: |
| Estoy mirando los resultados en carreiras galegas y hay dos páginas de personas que les sale DNF, creo que fueron varios los que no les leyó el chip en el arco de meta... |