Foros ›
XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
NotoriousBIG

Novo foreiro
Novo foreiro
5/02/15
22 Carreiras
20 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Xuñ 2025, 15:23
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

lostrego11 escribió:
Algún enlace para fotos de la carrera?

Boa pregunta
JaimeRV

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/06/13
50 Carreiras
174 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xuñ 2025, 19:51
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

lostrego11 escribió:
Algún enlace para fotos de la carrera?
En el foro de fotos hay enlaces
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
452 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2025, 10:15
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Yo este año no fuy ya que tenía en mente otra carrera, AD Cerne nunca defrauda, fuy en 5 ediciones, 3 de ellas antes de tener la fama que tiene ahora y dos después del COVID.
Debido a l gran demanda que tiene ahora esta carrera, y para que no se sature la web como en estos últimos años, pienso que estaría bien como hacen otras carreras. (Zegama,etc…):
1- Abrir un plazo de una semana para inscribirse en el sorteo, algunas dejan plazas para los que más ediciones llevan o hicieron en u menor tiempo…
2- luego hacer el sorteo, y ya queda la lista de espera.
3- un periodo de tiempo para hacer la inscripción y los que no se inscriban tirar de la lista de espera.


Y Enhorabuena a la organización y corredores ????????
Priorada

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/23
23 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2025, 11:10
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Boas compas!! Están subindo tamén as fotos a páxina de Facebook dos 21 do Camiño e da AD Cerne (imaxino que en Instagram tamén).
Saúde e kilómetros!!!
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2025, 11:15
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Buenas! A alguno de los que os quedasteis sin bolsa del corredor os han contactado¿? A mí de momento nada
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
239 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xul 2025, 10:51
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Logo de anuncialo a maratón de Valencia non tardará moito a organización dos 21 de tamén anunciar a realización do sorteo para participar jaja!!
Ufleku

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/23
25 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2025, 11:35
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

AJACAST escribió:
Buenas! A alguno de los que os quedasteis sin bolsa del corredor os han contactado¿? A mí de momento nada

A mi tampoco!
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
542 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2025, 17:01
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

AJACAST escribió:
Buenas! A alguno de los que os quedasteis sin bolsa del corredor os han contactado¿? A mí de momento nada

Nada por aquí Triste

Soy el Sr Lobo.Soluciono problemas.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
398 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2025, 17:52
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Retrasaronse as camisetas, teñen previsto a chegada esta semana.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2025, 13:13
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

xb74 escribió:
Retrasaronse as camisetas, teñen previsto a chegada esta semana.
Entiendo que aún no las han enviado, verdad¿?
Ufleku

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/23
25 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2025, 5:41
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

A mi me enviaron la bolsa del corredor hace un par de semanas. Cumpliendo con su palabra.
Tobili

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/03/12
50 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2025, 8:34
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

AJACAST escribió:
xb74 escribió:
Retrasaronse as camisetas, teñen previsto a chegada esta semana.
Entiendo que aún no las han enviado, verdad¿?
Están enviadas todas as reclamacións que nos chegaron, tanto persoalmente o día da carreira como por medio do noso correo. De todas maneiras mándanos un correo para poñernos en contacto coa empresa de mensaxería e poder solucionalo. Perdoade as molestias.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2025, 16:49
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Ok Gracias por responder y nada que perdonar
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
239 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xuñ 2026, 19:45
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Pois serán cousas miñas pero diría que cada ano pasa máis rápido que o anterior. Ou será a idade? Sexa unha ou outra este sábado voltan Os21, un carreirón que nunca defrauda!!

Non estou na miña mellor semana por varios factores pero agardo disfrutar da festaza do sábado!!
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
398 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2026, 7:40
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

Este ano vide a disfrutar, pensando que vai ser un día moi caluroso... Hidratarse ben, reservando forzas e pensar en rematar e estar 100% para o post carreira. Este ano os "obxetivos de tempos" deixadeos para outro ano donde Lorenzo non veña tan forte. Disfrutade pero con cabeciña.

O último tuercebotas/ Ad Cerne





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos