Foros ›
XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xpab

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
358 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2026, 11:32
Asunto: Re: XI OS 21 DO CAMIÑO. PALAS DE REI - MELIDE

A ver se animades ós veciños para que den algún manjeiretazo con auga fresquiña Sorriso

Sorte e que mañá saia todo ben!
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
845 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2026, 16:04

La última vez que participé en esta carrera fue en 2015; no había problemas de inscripción pero la tarde de calor que pasamos ese año hizo que no me apeteciera volver y nunca mas lo intenté.
Este año conseguí anotarme pensando que quizás deje de correr pronto estas distancias y otra vez tendremos una tarde prácticamente de calor infernal.
No tengo suerte con esta carrera.

Aun así suerte y sombra a todos
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
239 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2026, 19:00

Será bo día para ir cunha tira de churrasco ao lombo para que se vaia facendo!!! Jaja!!
Lumeeeeee!!! (Literal!!)
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
535 Carreiras
3925 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Xuñ 2026, 10:38

Eu que son anti calores cando corro, xa me da medo só de pensalo.
Como Ben di Orion764, a edición de 2015 foi terrorífica pola calor que tivemos, nunca vin tantos corredores camiñando nunha carreira coma nesa edición.
Ainda que é certo que dende ese ano xa houbo tamén varias edicións de motísima calor. Así que obxetivo, sair moi lento e tentar rematar sen contratempos.
Que faltan menos de 6 horas para escomenzar
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
329 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2026, 9:11

Buenas…
Alguien sabe dónde se puede ver la clasificación?
Mil gracias
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
231 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2026, 12:08

Boas tardes, as clasificacions:
live.321go.es/definiti...ami%C3%B1o

Un Saudo
tonodepor

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/12
12 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2026, 12:35

Tarde muy dura en Melide,Aún por encima perdidos un crucifijo y una placa con una inscripción por detras.Si alguien concoce su paradero,ruego aviso.Muchas gracias a todos y para el año que viene habrá que repetir si se puede.Siempre que acabo digo ,no vuelvo mas y al año siguiente otra vez a sufrir.La mejor media con diferencia para mi
xpab

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
358 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 21 Xuñ 2026, 16:15

Impresionante o desplegue da organización e voluntarios onte Aplauso Cando, hai uns días, comentei que nos regasen con mangueiras os veciños, non agardaba, nin de lonxe, o de onte. Non sei se son conscientes do ben tan grande que nos facían. Moi ben organizados os postos de hidratación (os "oficiais" e os "improvisados" Disimulando ) e impresionante a cantidade de xente, maiores e nenos, que había para atendernos Aplauso . A verdade é que valoro eso moito máis que calquera avituallamento final, aínda que se publicite moito menos.
Eu, como dixo o compañeiro antes, tamén son dos que ó rematar di que non volve, pero unha vez recuperado, a verdade é que dan ganas de repetir (debe ser por eso de que o cerebro ten memoria selectiva...). Onte, ademáis, rematei especialmente destrozado, pero co mínimo consuelo de que, aínda facendo 4 minutos máis co ano pasado, subín varios postos na clasificación (foi dura para todo o mundo).
Unha pequena "crítica"... que tamén pasou co Cross do Santiso. Hoxe en día, na era da información instantánea, internet, IA.... escápaseme por que hai tanto problema para ver as clasificacións. Supoño que será algo puntual, e a verdade é que non é urxente, pero ó peor pérdese algún podium por culpa de eso (non o digo por min... non é o meu caso, non teño ese "problema" Moi feliz ).
Polo demáis, todo perfecto!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos