Foros ›
Carreira e Andaina da Caniza. 1 de agosto
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
248 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Xul 2026, 17:19
Asunto: Carreira e Andaina da Caniza. 1 de agosto

O vindeiro sábado hai organizada na Cañiza esta proba

www.caniza.org/es/actu...-en-caniza

É unha carreira de 14 quilómetros con perfil seica chanciño e por sendeiros máis unha andaina.

Alguén participou algunha vez nesta proba? Grazas!
Pepemanba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/16
150 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xul 2026, 18:18
Asunto: Re: Carreira e Andaina da Caniza. 1 de agosto

Nos últimos tempos estou prestando moita atención ó calendario das carreiras galegas, e non sei que me da que igual é a primeira edición desta carreira... Polo que vexo, non temos máis información do percorrido que a que pon no regulamento:

"DISTANCIA 14 KM, todo el recorrido está señalizado con cinta, en algunos de los cruces dispondremos de voluntarios. El 80% del recorrido es por senderos y pistas de tierra, dificultad técnica baja. AVITUALLAMIENTO LIQUIDO EN EL KM 5 Y 10 APROX"

A ver se a organización se anima a dar máis datos, pero non sei que me da que os que participemos iremos á aventura!

313 concellos por (per)correr - instagram.com/correndogalicia
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
248 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xul 2026, 19:38

Pois si, inscribinme eu tamén a aventura!! Jaja!! Pero as veces levas sorpresas moi agradables nestas aventuras...Veremos!!
Pepemanba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/16
150 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Ago 2026, 14:39

Ó final era verdade que a dificultade técnica era baixa e tampouco era un desnivel moi esaxerado (400m en 14,4km) pero para completar toda a distancia sen poñerse a camiñar nas zonas de subida, había que estar preparado e mentalizado! Logreino ata o km. 8, pero despois xa tiven algún momento no a camiñada era necesaria para non petar.

Percorrido moi chulo e corrible: subidas, baixadas, un pouco de asfalto entre aldeas, zonas pedregosas e ata un treito metido polo río. Como pasa en calquera primeira edición, sempre hai algún detalle a correxir, pero o balance é positivo (e co bocata de xamón final no concello do xamón, como para non!). Moi recomendable, a ver se continúa no calendario!

313 concellos por (per)correr - instagram.com/correndogalicia
Xertiz

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/04/22
0 Carreiras
248 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Ago 2026, 16:18

Coincido con Pepemamba. Un percorrido moi bonito e entretido con multitude de elementos que lle daban a súa chispa de diversión.
Eu non fixen boa escolla de zapas e fun coas de asfalto, penso que foi mala elección. Pero o certo é que na información aparecía que era 80% por sendeiros e eu pensaba que sería parecido a por onde adestro habitualmente que é o sendeiro do Lagares e polo que vou con zapas de asfalto. Pero nada que ver. Na Caniza houbo algunha zoa algo técnica, zoas de croios, outras de lameira e tamén de auga. Zoas de subida e baixada.
É unha proba diferente en distancia e percorrido que se sae das habituais 10km de moitas vilas e cidades.
Sendo a primeira edición evidentemente hai varias cousas que mellorar pero agardo sexa fixa no calendario e que manteñan o bocata de xamón!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos