Foros ›
Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 14:48
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Xa están os resultados da carreira de Cedeira na web de Agaco...
Bugarín, como sempre, cun tempo estupendo... Abraiado Opaahi, que continua coa sua progresión Bailar ; a jms non o coñezo pero polos comentarios anteriores parece ser o gañador da súa categoría... Abraiado
Pola miña banda, segundo posto nunha das categorías inferiores, co cal xa estou máis contento que unhas pascuas...!!! Ríndose
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 18:08
Asunto: Re: Carreiras de orientación

ola me presento me llamo jose y estoy en el recorrido h-20 , voy a las carreras con ricoy y pertenezco al cdus santiago
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 18:27
Asunto: Re: Carreiras de orientación

aqui va mi mapa de h-20 para que veais mi recorrido lo pinte con una linea roja:

mapa de cedeira

comentad los fallos q veais y me los decis q de eso se aprende.la baliza 5 ya no cuenta como fallo es un error de 10 minutos q casi me quita la victoria.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2008, 9:13
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Sensación agridulce la que me dejó la carrera de San Andrés de Teixido del pasado domingo. Por un lado, cumplí con lo que me había obligado (bajar de 2 horas), mejorando, en mucho, el tiempo obtenido en la carrera del Monte Segade, si bien entiendo que dos circuitos distintos difícilmente se pueden comparar. Por otro lado, no me gustó demasiado cómo conseguí llegar a ciertas balizas. Utilicé los conocidos métodos de “Por ahí hay gente, seguro que hay una baliza” y “Oye tú, ¿sabes dónde está la baliza nº xx?”. No ha sido ético, pero cuando estás corriendo parece que todo vale para llegar a meta cuanto antes. Lo cierto es que me gustaría haber encontrado por mí mismo más balizas de las que en realidad encontré. Intentaré hacerlo mejor en posteriores carreras, aun a riesgo de tardar más en terminarlas.

No veo dónde está la progresión que comenta URKO, aunque agradezco esas amables palabras. Lo que sí sé es que este deporte cada vez me gusta más. Engancha, y ya me confiere la suficiente “presión” como para hacerme sentir ese hormigueo nervioso que siento cuando estoy en línea de salida de una carrera popular de fondo (por más que en ninguno de los dos casos vaya a ganar nunca nada).

Sigo con mucho margen de mejora. Espero hacer las carreras de después de verano con un ritmo medio más rápido.

Saludos.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2008, 21:40
Asunto: PARABÉNS A TODOS

Ben, xa vexo que isto da orientación empeza a enganchar a máis de un. Vaia sensación máis agradables coñecer estes vosos comentarios.
Opahí debería saber que a progresión el nunca a vai ver, somos os que o vemos e observamos os seus tempos os que podemos opinar, sigo sostendo que empezou por circuitos moi complicados a desa maneira aprender é complicado, pero é un método novedoso para introducirse neste deporte que aínda esta por estudiar en profundiade e veremos os resultados cando o apreciado Opahí conclúa a súa formación e xa poida competir en verdade. Aínda que sempre, neste deporte estamos aprendendo.
Urko é un fenómeno e daranos moitas alegrías nisto, cada día vaia máis e admiro a súa tranquilidade por facer un introdución calmada e progresiva. Son dous estilos o del máis o de Opahí a estudiar.
jms7 é un fenómeno, estou seguro que en tres anos se segue así estará tratando de entrar na elite nacional, así que coa súa idade e ás súas condicións está a outro nivel.
Andrea progresou moitísimo de non valerse por si soa no monte a disfrutar como me dixo que pasara en San Andrés e facer segunda cun tempo moi notable, creo que ten marxe de mellora.
Tanto ela como jms7 están no grupo que representará a Galicia no Cto de España en Asturias en xuño, Andrea ten outros compromisos e non quere ir, sería a súa terceira convocatoria, iguual que para jms7.
En San Andrés tamén correu Sara a irmán de Andrea de 9 anos e fixo segunda na súa categoría, na que ten que correr acompañada. Primeiro quedou Jacobo o irmán de jms7 tamén de 9 anos. O relevo no grupo está asegurado.
A miña actuación foi moi discreta, pero tendo en conta que corrín cun tobillo vendado e convaleciente dunha escordadura, sentínme ben e xa se recuperará o tempo, se non o ano vindeiro será outra oportunidade, Armada sigue fino, Uxío intratable e cando no ven Javier Arufe aparecen outros a darnos caña, pero bueno esto é competición ¿non?
Estou deseoso de coñecer eses novos orientas
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2008, 21:55
Asunto: V OPEN ORI PEDESTRE MONTES E VALES

Hola amigos, o vindeiro sábado día 7 en Montalegre (preto de Xinzo de Limia) vaise celebrar unha proba de orientación valedeira para a Liga Norte Portuguesa. E moi doado inscribirse, para facelo debe ser a través da fpo (programa OASIS), seguramente vou dende Pontevedra, non sei se virá alguén do Montañeiros, seguramente os novos jms7, Andra, Sara e Jacobo non veñen que teñen exames. Hai suelo duro, pero é un só día e pódese ir no día.
Veña ánimo hai que ir facendo peña para i o LEON WEEKEND, temos que ir unha pandilla.

AQUÍ VAI A INFORMAÇAO




V Open Ori Pedestre Montes e Vales


Data: 7 de Junho de 2008

Tipo: Orientação Pedestre - TFPO Ped Norte

Secretariado:
Átrio da Câmara Municipal de Montalegre

PRÉMIOS E LEMBRANÇAS:

Troféu para os 3 Atletas melhor classificados nos escalões de competição; Troféu para os 3 clubes mais pontuados

Mapas e terreno
Mapas à escala 1/10000, equidistância de 5 metros (normas IOF) com revisão em Janeiro de 2005, por ocasião do POM2005.
Terreno de relevo médio, predominantemente aberto, alterando com zonas de pinhal, carvalhal e castanheiros. Boa rede de caminhos e carreiros com algum tojo e carqueja.

JUÍZ CONTROLADOR: Joaquim Costa - DIRECTOR DA PROVA: António Cunha


LOCALIZAÇÃO E DIRECÇÕES:
Concentração:
Câmara Municipal de Montalegre (praça do município).
Partida dista 500m do Secretariado.


Melhores acessos:


Do Norte:
Seguir A7/A24 (Porto-Guimarães-Chaves).
Opção 1:
Saída “Chaves” seguir para esquerda, na 2ª rotunda em direcção a Montalegre, EM 507 (por Vilar de Perdizes).
Opção 2:
Porto - Braga - Montalegre: depois de Braga seguir em direcção a Chaves pela EN 103. Ao chegar a S. Vicente da Chã virar à esquerda para Montalegre, EM 509-1.


Do sul:
Seguir A24 (Viseu-Chaves). Saída “Chaves” seguir para esquerda, na 2ª rotunda em direcção a Montalegre, EM 507 (por Vilar de Perdizes).



ESTRUTURAS DE APOIO
Estacionamento de automóveis junto ao local de concentração com recolha de chaves no secretariado.
Primeiros socorros no local de chegada assegurados pelos Bombeiros Voluntários de Montalegre.
Duches nos baleneários do Pavilhão Multiusos de Montalegre.
Solo Duro no Pavilhão dos Bombeiros Voluntários de Montalegre (obrigatória marcação antecipada até 5 de Junho.
Cerimónia de entrega de prémios a ser realizada, no Sábado pelas 16h30, junto à Câmara Municipal de Montalegre.


¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ANIMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2008, 22:20
Asunto: Re: Carreiras de orientación

ricoy yo iria pero del 9 al 14 examenes, me es imposible, ya voy a hacer un esfuerzo par poder ir al campeonato de españa de parques en zaragoza y al campeonato de españa escolar en asturias

saludos
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 15:08
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Bugarín: a ver qué nos podes contar da proba de orientación incluida no Europolyb. Estiven mirando a páxina web e dame a impresión de que solo van poder participar os do gremio policial e bombeirístico (vaia palabro me acabo de sacar do peto Silbar ).

Cando podas mantennos informados, plisssss....
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 20:39
Asunto: Re: Carreiras de orientación

creo q es q se organiza la carrera de polis y bomberos y a la vez el club montañeiros organiza una carrera valedera para la liga gallega, el mismo dia y es un sprint por la zona vieja de pontevedra,
el club montaññeiros tambien organiza la de polis y bombers pero son como dos difcerentes q se juntan
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 21:31
Asunto: Re: Carreiras de orientación

ah, pois si é asi, estupendo...gracias jms7
a ver si podedes seguir informando do tema!!
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2008, 22:45
Asunto: PROBAS DE ORIENTACIÓN EN PONTEVEDRA EN XUÑO

Hola amigos e amigas:
Efectivamente a proba de sprint será en Pontevedra o día 28 de xuño e nela, supoño e ninguén me dixo o contrario, poderá participar todo o que queira, lóxicamente os federados sí, dado que é puntuable para a Liga Galega e ademáis penso que é Cto Galego Sprint. Polo tanto por iso non hai nengún problema, sen embargo que pena que a xente non coñeza máis esta especialidade de sprint, posiblemente a máis divertida, e da que en Galicia temos só esta proba, por iso que ninguén a perda.

Ademais o día 8, domingo, o Patronato municipal de Deportes de Pontevedra está a organizar unha proba popular de orientación sprint pola cidade de participación popular para que a xente coñeza este deporte e para aqueles espabilados xa lle servirá de entreno para a proba do día 28.
Será ás 12:00 do mediodía na alameda e será modalidade scoring (ó que lle interese noutra mensaxe explico a diferencia entre scoring e modalidade clásica) e será de caracter familiar e popular de xeito que a xente en plan paseo fará a proba participando as familias ou amigos en grupo con diversas categorías e en ambiente festivo.

Cando teña maior información vola pasarei.
Un saúdo a todos e todas.
¿Cantos somos para Montalegre? .............
manuelrey

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/04
0 Carreiras
13 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 8:12
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Bugarin muy bien informado, a ver si a esta de liga gallega voy, aunque hora y media de coche para 30 minutos de orientación 'estresante' sólo compensa si después me tomo para comer unas patatas mimosa en Pontevedra Bailar

Me interesa muy mucho para ir con la familia (mujer y pequerrecha en carrito) lo del día 8, cuando tengas más información pásanosla, por favor.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 11:19
Asunto: Re: PROBAS DE ORIENTACIÓN EN PONTEVEDRA EN XUÑO

Bugarin escribió:
será modalidade scoring (ó que lle interese noutra mensaxe explico a diferencia entre scoring e modalidade clásica)

Hola, Bugarín: non estaría de máis que comentaras un pouquiño estas diferencias...e si podes, comenta un pouco a estratexia que acostumbras a seguir neste tipo de carreiras (si vas directamente ás lonxanas; si aproveitas antes todas a cercanas...)
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 21:55
Asunto: CARREIRA TIPO SCORING

Hola:
con respecto ás diferencias do scoring co tipo clásico é que na carreira clásica hai unha orde a seguir e os cadros de descripcións indican esa orde, sen embargo no scoring non exite esa orde, entón no mapa non existe esa liña que une os círculos e ó carón do círculo aparece indicado o código do control.
Nalgunhas carreiras cada baliza ten unha puntuación diferente en función da lonxanía, da dificultade, do tipo de terreo no que se atopa, etc. entón o círculo soe ser de cor diferente dependendo da puntuación que vale, ou tamén ó lado soe aparecer a puntuación que che corresponde por ese control
Neste tipo de carreiras tes un tempo, despois do cal, vas penalizando segundo o que pases o tempo establecido.
Existe logo unha modalidade moi espectacular chamada microsprint desenvoltas en parques a vista do público. No parque hai moitas balizas que ocupan todo o parque. Os corredores saen todos ó mesmo tempo e cada un leva un percorrido distinto, de xeito que cada un ten que ir facendo as balizas do seu percorrido, pero en cada sitio hai un montón de balizas e, como no teñen código, pode ser calquera, aínda que si te fixas ben, ben, descifrarás cal é a túa e cales debes obviar, e así en tódolos controis.

Xa falaremos.
Un saúdo.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2008, 11:49
Asunto: II CAMPIONATO GALEGO DE O-SPRINT "CIDADE DE PONTEVEDRA"

Hola amigos e amigas:

O vindeiro día 28 de xuño o Clube Montañeiros de Pontevedra a través da súa sección A ROELO celebra no casco urbano da cidade, con saída na praza da Ferraría o Cto Galego de Sprint de orientación.
Para achegarse haberá sinalización dende o Gremio de mareantes:
A inscripción será como sempre a través dos clubes ou facendo o pago en Musgo Aventura ou Chema Sport en Pontevedra. Tamén se pode facer a inscripción en aroelo @ hotmail.com con xustificante de ingreso, Nome, DNI, Categoría, Data nacemento e Teléfono de contacto.
CAIXANOVA: 2080 0403 55 0040114637
PRECIOS:
Categorías con licencia: 3€
Categorías oficiales sen licencia 7€ (licencia de día)
Iniciación curta 4€ (licencia de día)
Iniciación longa 5€ (licencia de día)
Inscripcións fóra de prazo só con licencia e +1€
Remitir a inscripción a aroelo @ hotmail.com
A competición comeza ás 17:00h.
Procurarase remitir o listado de saída pola mañán ós clubes.
Máis información no correo electrónico anterior ou nos teléfonos: 607685013/636214618

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡VÉMONOS EN PONTEVEDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos