Foros ›
V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 19:16
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Rosalia escribió:
PENSABA EN IR CON UNA AMIGA A CELANOVA, PERO VEO QUE EL MISMO DIA HAY OTRA CARRERA EN LA CIUDAD DE ORENSE, QUE ADEMAS ES NOCTURNA, Y A LA MISMA HORA.
TENGO FAMILIARES CERCA DE CELANOVA, PERO LA DE ORENSE PARECE QUE TIENE MAS GLAMUR.

Mas glamour???....Arredemo, manda caraio!!!! [

Claro,claro, ten mais glamour porque pasa pola rúa do paseo e o parque de San Lázaro, "jet set place" , la "beautiful people"

Pois para a túa información, a data da carreira foi promovida por certo correcolega , "o mecenario do asfalto nº 1 de ourense" , coa única finalidade de sacarse adversarios pra sair da foto.

www.jeffxavi.blogspot.com
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 22:56
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

celanova escribió:
Sauidos a todos, Piti a carreira comenzará as 22,30 , ti como eres das "rapidas" sobre as 11 rematarás a proba, trataremos de axilizar o antes posible a entrega de premios, e despoixa teremos un catering ao q están invitados todolos participantes e na q nos gustaría que te quedases para que disfrutases un pouco da noite de Celanova.
Moi feliz Moi feliz Moi feliz rápido/a es una palabra que ya hace una temporadita que desapareció de mi diccionario Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz , pero bueno, si hay que terminar rápido para empezar la marchita cuanto antes.... se hará lo qeu se pueda Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

Y...sí....siento confirmaros que no os vais a librar de mí en la fiesta jolgorrio, me venga para Lugo después o no.... Silbar Silbar Silbar

Rosalía: ¡¡qué gracia!! Es la primera vez que oigo lo de "carrera con glamour".... Disimulando Disimulando mmm.... me gusta... la apunto para mis frases célebres :=D> :=D> :=D> :=D>

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 1:55
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Saudos a todos, Rosalia que non te tente iso da carreira con mais"glamour" podoche asegurar que non te arrepentirás de vir a Celanova. Mira a proba transcurrirá pola nosa rua do paseo, pola grandiosa praza e alameda. pola beira do monasterio, polas ruas mais vellas do pobo (que mais glamour q iso) aseguroche q esa noite haberá mais ambiente q en Montecarlo
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 9:17
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

A Carreira Nocturna de Ourense xa está programada pola Federación para o día 28 de Xuño. A de Celanova, non está na Federación. E unha pena.
O que sí pareceme e que esta carreira de Ourense, e unha boa proba, xa que discurre polas ruas mais entrañables da cidade, e vai ser unha pasada correr por estas zoas tan antiguas e que ademais e un sabado pola noite e vai a ver moita xente.
Parece moi acertado levar polas Burgas a carreira, xa que creo que a primeira vez que se fai.
Ven a Organización y a Federación, xa que Ourense ten en estos momentos unha grande actividade no atletismo e moita xente esta cada vez mais interesada.
CORRRER O SABADO 28 DE XUÑO POLAS RUAS DE OURENSE VAI SER UNHA PASADA.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 12:59
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Saudos a todos, hola amigo Fructuoso , pareceme que defendas ben a tua glamurosa carreira nocturna de Ourense, pero por favor pos que estamos organizando unha carreira , que tratamos de ofrecer o millor pos q nos visiten o día da carreira e dende a nosa humildade e de mal gusto, que me veñas vender as "excelencias" da carreira nocturna de Ourense, faino onde corresponda,que penso q te equivocaches de apartado. E dende Celanova invitamoste a pasar una noite do mais agradable o día 28 , así que animate Fructuoso( a esqueciame a carreira de Celanova pasa por todolas ruas de Celanova, vai ser unha pasada,como dis tu)
HORTAS

Novo foreiro
Novo foreiro
4/06/08
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 14:11
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Saúdos.
Fructuoso, non estou moi seguro de si coñeces exactamente todo o trasfondo do que sucedeu con esta carreira de Ourense e coa de Celanova. Eu sí.
Si estás ó tanto do acontecido non parece moi razoable darlle perabéns á Organización da Ourensá e á túa admirada Federación e menos nesta sección.
En calquer caso ós atletas federados (recordo que no Pato Blanco hai 14 federados que correrán en Celanova) tamén se lles permite correr en probas que a Federación nin sabe da súa existencia e non por eso se disfruta menos nin teñen menos "glamur".
Claro que a carreira de Ourense será moi bonita (coma o San Martiño, o Maratón do Miño, A Andaina....), pero podes estar seguro que a de Celanova non o será menos e contaremos cun gran apoio dos atletas populares que xa se pode comprobar vendo o elevado número de inscripcións en championchipnorte neste momento.
Fructuoso que cada quen vaia onde queira, pero ten en conta que o que fixeron dende a Capital non estivo ben, e que para os que humildemente axudamos e nos está costando moito consolidar unha boa carreira (esta é a 5ª) valoramos moito os apoios que estamos a ter de toda a familia do atletismo popular, e cada vez que vemos un inscrito máis sentímonos ben. E impórtanos moi pouco o "glamur", a Federación e outras cousas parecidas.....entón non nos amoles.
CABACA

Novo foreiro
Novo foreiro
4/06/08
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 16:07
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

O esforzo infructuoso por amosa-las ventaxas da carreira de Ourense vese empañado pola realidade, que é outra ben distinta.
Para empezar este non é o foro da de Ourense, se non da de Celanova. Pero o máis importante é que O Sr. Fructuoso está nun GRAVE ERRO.
CELANOVA SEMPRE ESTIVO FEDERADA. OS CINCO ANOS QUE LEVA. É unha mágoa para vostede quedar así de mal. Non me dan o número de conta no que ingresaron os 150 euros do canon para carreiras POPULARES, que é máis alto que as carreiras en ruta. Pode vostede chamar á federación para se informar antes de mentir.
VINYARD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/06
0 Carreiras
97 Mensaxes
RIBADEO
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 16:12
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Hola a todos.

El próximo 28 de junio un compañero del club y yo mismo vamos a ir a la carrera nocturna de celanova y no sabemos donde podemos dormir ese día en Celanova.

¿Alguién me puede aconsejar una pensión o un hotel en Celanova para reservar una habitación?. Si puede ser barato que hay crisis y somos jovenes.

Y lo más importante ¿Hay marcha el sábado por la noche en Celanova? jeje. Es que no conocemos la zona.

Atletismo Ribadeo: www.atletismoribadeo.com
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 16:19
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Saudos a todos, gracias VINYARD, por acudir a nosa proba, para dormir recomendariache que foras o albergue o precio son 10 € , e vas estar moi ben. Terías que chamar o tfno 988432201- 988431484 para facer a reserva.
E non te preocupes ese día haberá marcha garantizada.
VINYARD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/06
0 Carreiras
97 Mensaxes
RIBADEO
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 16:34
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Hola a todos:

Muchas gracias por tu consejo celanova, voy llamar ahora mismo para reservar en el albergue.

Nos vemos en Celanova.

Un saludo,

www.atletismoribadeo.com
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 9:57
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Saudos a todos,quería darvos as Gracias de parte da:organización,colaboradores e demais xente que fai posible que podamos ter a carreira popular nocturna o vindeiro día 28 de Xunio, a todolos apoios e mensaxes recibidos dos corredores populares hacia a nosa carreira
.Dende a organización da V Carreira Popular Nocturna de Celanova, queremos aclarar que non queremos abrir ningunha "guerra" ca nocturna de Ourense, solo aclaramos a algún "despitadillo" que escribe cousas que poden levar a confusión.
O dito Gracias a todos, e esperámosvos o día 28 de Xunio en Celanova.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 14:32
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

nas carreiras con glamour con que se corre ? con esmoquín e uns lotusse os chicos e un vestido de carolina herrera e uns manolo blanik as chicas??? alguien mo pode aclarar?? e que os que somos de pueblo , perdémonos en ocasións tan glamurosas co cual a carreira de celanova como é como estar en familia e disfrutar dunha vila chea de historia e ademais preciosa esta claro que é a millor opción para fojeteiro jr.

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 21:32
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Bueno,en primeiro lugar, saudar a todo o mundo deste foro que levo moi pouco mirando (dende que empecei a correr hai 5 meses) pero que me parece xenial. Son moi novato aínda nisto de correr, con tempos que chamarlles discretos é dicir demasiado,jeje. Pero como o tempo non me importa...arranco para Celanova, que me ten moooi boa pinta polo que estiven lendo no foro. . Xa me tarda o dia 28, quero ir xa a Celanova, disfrutar da carreira (e da post carreira), durmir ali e o dia seguinte,a visitar a vila (con mais calma que na carreira,evidentemente jeje). Ah,e moi ben a organización polo que estou vendo (para min di moito da calidade dunha carreira), pero non me poñades musica no percorrido,que eu non chego asi a meta,que xa son lento dabondo como para enjanchar a bailaaar,xD.
Un saúdo para todo o mundo e deica o 28!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 22:42
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

arzuán escribió:
Bueno,en primeiro lugar, saudar a todo o mundo deste foro que levo moi pouco mirando (dende que empecei a correr hai 5 meses) pero que me parece xenial. Son moi novato aínda nisto de correr, con tempos que chamarlles discretos é dicir demasiado,jeje. Pero como o tempo non me importa...arranco para Celanova, que me ten moooi boa pinta polo que estiven lendo no foro. . Xa me tarda o dia 28, quero ir xa a Celanova, disfrutar da carreira (e da post carreira), durmir ali e o dia seguinte,a visitar a vila (con mais calma que na carreira,evidentemente jeje). Ah,e moi ben a organización polo que estou vendo (para min di moito da calidade dunha carreira), pero non me poñades musica no percorrido,que eu non chego asi a meta,que xa son lento dabondo como para enjanchar a bailaaar,xD.
Un saúdo para todo o mundo e deica o 28!

Benvido, xa verás coma o pasamos ben.Esperamos coñecerte en persoa alí.Non te cortes en presentarte!!!! Guiño

www.jeffxavi.blogspot.com
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Dom, 15 Xuñ 2008, 21:39
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Ese día teño unha primeira comunión polo que me será imposible acudir, pero non quero deixar pasar a ocasion de dexesarvos un éxito rotundo. Se pudera estaba na linea de saida.

Todos temos unha leiriña en Conxo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos